Clip,kleine tv waarin filmpje speelt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Powerpoint kan mijn filmpje verkleinen (48 X 34 mm).Ik heb een oude tv leeggemaakt,gegomd met Paint.
Via Powerpoint plak je dat filmpje in de tv.Samen audio en video spelen lukt me zelden,1 voor 1 wel.
Dan komt de grote knoei met mijn Wondershare Video Editor.De grote video zijn 6O foto's aan elkaar.De tv met zijn video begint te spelen en wordt geplaatst als pip1.Audio plaats je gewoon onderaan.
Pip1 blijft normaal op de voorgrond.Maar de tv heeft een groot wit vlak om zich heen dat de foto's bedekt.
Is zoiets te maken met Powerpoint ? De tv ook buitenaan uitknippen bvb.
 
Ik ben verder geraakt.Je mag de video niet verkleinen met Powerpoint.Ter grootte van de video is er een wit vlak.
Verklein je de video bvb naar 48 X 34 mm dan blijft dat groot wit vlak erbij.Einde geprul.
Ik doe nu alles via mijn editor . ik heb mijn tijdlijn.In video,in de bovenste tijdlijn plaats ik al die foto's.Onder die lijn kan je foto,object en nog een video plaatsen.Pip(picture in picture) heet zo'n lijn.Tot 4 pip tijdlijnen heb je.
Daaronder heb je nog een lijn voor tekst en nog een lijn voor spraak en nog 1 voor audio.
Ik plaats dus de video in pip,dubbelklik.Je kan dan die video verkleinen tot mijn 40 mm,in de hoek schuiven en er een mask over zetten zoals bvb een ovaal.
Dus dat video'tje speelt en ligt op die foto's .Fijn als het werkt !
1 Nadeeltje,bij Powerpoint de video verkleinen geeft weinig kwaliteitsverlies .
 
Gisteren was 't weer laat.Wat geknoei met de audio.Delete ik een paar afbeeldingen omdat het te lang is krimpt mijn audio ook.
Bijkomend is als je overgangen plaatst op de foto's de totale tijd ook krimpt.
Dus audio nakijken op duurtijd en als allerlaatste plaatsen is een must.
Als't klaar plaats ik wel een link.
 
Blijkbaar worden hier weinig filmpjes gemaakt.Het help-forum voor mijn editor is Amerikaans.Daar versta ik weinig van.Hoe ik HD naar YT moest zenden heb ik zelf moeten uitpluizen.
Ben ik de enige met een Wondershare Video editor?-Het gelijkt nochthans heel hard op Powerpoint.
De enige vraag is ,een mask bvb een oude tv op een verkleinde video zetten ,hoe doe je dat?
 
Dat is je eerste en enige vraag die je toch aan je leverancier moet stellen. Het zou kunnen dat hier iemand toevallig wat meer van weet. Toevallig...

Mvg

WW
 
ik heb de Wondershare video converter ultimate op mijn systeem staan maar het is me dus niet duidelijk wat jij wilt bekomen .
is het zo dat je een film wenst te converteren naar een video formaat afspeelbaar op een ipad of een ander draagbaar toestel dien je gewoon bij device het gewenste toestel te selecteren ..
*ik heb deze dus op mijn systeem staan maar heb deze zelf nooit gebruikt ....

Ashampoo_Snap_2014.03.06_22h41m08s_001_.jpg
 
wel ik heb de Wondershare Video Converter Ultimate getart ..ook met deze zou ik in princiepe het filmpje van Magaret Whiling probleemloos moeten kunnen ophalen ..
Niets is echter minder waar !!

*het betreft hier dus om een eerder verkregen Gaotd van de volledige versie van de Wondershare Video Converter Ultimate ..( werd dus nooit eerder gebruikt door me ).

plak ik de link in het programma Freemake Video Downloader 3.6.3 worden ze aanstonds opgehaald ...
hier werden ze dus opgehaald via de Freemake video downloader en dit als avi

je kan zelf bepalen welke indeling je wilt hebben ...
Ashampoo_Snap_2014.03.07_06h01m25s_003_.jpg

*samenvatting.
5 links getracht op te halen met de Wondershare Video converter ultimate > faalde glansrijk ...
5 links ophalen via het gratis te gebruiken Fremake Video Downloader > werd succesvol afgesloten ...

Ashampoo_Snap_2014.03.07_05h54m50s_002_.jpg
 
Download YouTube Videos as MP4 1.7.18 is ook een goede extensie in Firefox & Pale Moon. vereist geen herstart van de browser heb nog nooit updates gekregen en werkt altijd.

You Tube downloader.jpg
 
Filmpje heb ik geûpload .Wat slordig door het gevecht met de audio,foto's en mini-filmpje samen te laden eindigen.
Het mini-filmpje is van een ander filmpje van haar,het zou anders asynchroon zijn als het groter was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan