Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Comodo Firewall is een van de beste firewalls.
Eenvoudig in gebruik, compleet, professioneel, gemakkelijk te begrijpen en ook nog eens gratis. Comodo Firewall vraagt eerst toestemming bij het verlenen van toegang tot het internet en/of netwerk aan voor de firewall nog onbekende programma's. Van elke applicatie kan afzonderlijk worden bepaald of ze toestemming krijgen het internet of netwerk op te gaan. Een groot aantal bekende applicaties zijn voorgeprogrammeerd zodat ze automatisch toegang krijgen dan wel geblokkeerd worden.


attachment.php




op-free-down-btn1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Comodo Internet Security is een gratis beveiligings pakket dat Comodo Firewall, Comodo AntiVirus en Defense+ integreert. Dus firewall en anti-virus in één oogopslag. De firewall van Comodo staat goed bekend, Comodo AntiVirus is echter betrekkelijk nieuw en nog niet uitvoerig getest door onafhankelijke testorganisaties. Moeilijk te zeggen of deze component een goede virusbescherming biedt.

Mooi is dat firewall en anti-virus-oplossing nu in een keer te downloaden en installeren zijn en via een geïntegreerde interface te controleren. Wel vervelend is dat u bij de installatie goed moet opletten en vinkjes moet weghalen bij de installatie van de Comode SafeSurf Toolbar in uw browser, het veranderen van de zoekmachine en wijzigen van de startpagina (zie Installatie-instructies).

De vraag is hoe dit beveiligingspakket van Comodo zich gaat ontwikkelen. Het alles-in-een-pakket ziet er wel veelbelovend uit, maar kan de anti-virus component de vergelijking met de concurrentie aan? Als u twijfelt kunt u er tijdens de installatie ook voor kiezen om alleen de firewall te installeren op uw pc en niet de anti-virus-component. Als u al een anti-virus-programma draait is dit sowieso aan te bevelen, want twee virusscanners op één pc bijten elkaar.
 
Ik heb comodo firewall geïnstalleerd omdat zonealarm me bleef vervelen met reclame. Het lijkt overdonderend maar googlen helpt je wel aan een korte hulp bij het instellen van het programma. Ik blij avast gebruiken als antivirus.
 
werk met avast en heb er geen klagen over inclusief firewal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan