computer Trager ( laptop Acer Aspire 7720G)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien weet hier iemand raad mee
Sinds ik een Recovery heb gedaan naar de fabriek instellingen gaat mijn laptop trager dan voordien
alles laad zo traag op.

Ik bedoel hiermee internet explorer, firefoxs, outloock
 
Als ik het goed begrijp gaat het enkel om de browsers en je e-mail programma. Wat bedoel je juist met traag? De internet browsers en je e-mail programma die traag geopend worden, of je internetverbinding die traag werkt. Bijvoorbeeld , e-mail berichten die traag binnengehaald worden. Je IE en Firefox starten nog steeds normaal zoals voorheen, maar het openen van webpagina's gaat veel trager dan voorheen.
 
Als ik het goed begrijp gaat het enkel om de browsers en je e-mail programma. Wat bedoel je juist met traag? De internet browsers en je e-mail programma die traag geopend worden, of je internetverbinding die traag werkt. Bijvoorbeeld , e-mail berichten die traag binnengehaald worden. Je IE en Firefox starten nog steeds normaal zoals voorheen, maar het openen van webpagina's gaat veel trager dan voorheen.

inderdaad ze openen heel traag internetverbinding is goed
 
Welk beveiligingsprogramma gebruik je, en op welk niveau staat de filtering ingesteld. Hoe hoger het beveiligingsniveau, hoe trager je browser gaat werken, en ook hoe trager je e-mail berichten binnengehaald worden.
 
probeeml is dat ik juist de pc heb opgestart gaat alles traag voor de eerste keer nadien gaat hij vlot
 
Dit zijn mijn programma's die mee opstarten

opstarten.jpg
 
Citeren Oorspronkelijk geplaatst door danny Bekijk bericht
Dit zijn mijn programma's die mee opstarten

Bijlage 6240
Schakel er wat uit en je zal zien dat het vlugger zal gaan.

Echt heel veel programma's staan er niet in de opstart.
Danny, die esecurity van Acer, die zou ik uitschalen bij de opstart. Kan conflicten veroorzaken met je andere beveiligingssoftware.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan