Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Goede avond iedereen!! Ik zit in de knoei met mijn pc en mijn externe harddisk! Heb onlangs het volgende gedaan:
via Syn back een backup gemaakt van my documents op mijn externe harddisk. Alles was ok verlopen. Toen ook nog een gemaakt van mijn favorieten en contactpersonen en deze waren mislukt. Ik heb gewoon alles willen terugzetten en dan is 't fout gegaan
My documents ben ik kwijt en favorieten en contactpersonen zijn in de plaats gekomen.
Alles wat op mijn externe harddisk stond van voor 2009 ben ik verloren, zowel foto's als mappen van my documents.
Via Google desktop heb ik alle foto's teruggezien alsook de mappen maar ik kan ze niet terug openen.
Bestaat er een programma om alles terug ok te doen, of hoe moet ik tewerk gaan.
Tnx voor jullie medewerking
Groetjes uit het nog warme Blanikenberge

[Pluis heeft deze vraag verplaatst en een nieuw topic van gemaakt]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wil deze weer even onder de aandacht brengen, Iemand een oplossing of andere opties?
 
Hallo,
Goede avond iedereen!! Ik zit in de knoei met mijn pc en mijn externe harddisk! Heb onlangs het volgende gedaan:
via Syn back een backup gemaakt van my documents op mijn externe harddisk. Alles was ok verlopen. Toen ook nog een gemaakt van mijn favorieten en contactpersonen en deze waren mislukt. Ik heb gewoon alles willen terugzetten en dan is 't fout gegaan
My documents ben ik kwijt en favorieten en contactpersonen zijn in de plaats gekomen.
Alles wat op mijn externe harddisk stond van voor 2009 ben ik verloren, zowel foto's als mappen van my documents.
Via Google desktop heb ik alle foto's teruggezien alsook de mappen maar ik kan ze niet terug openen.
Bestaat er een programma om alles terug ok te doen, of hoe moet ik tewerk gaan.
Tnx voor jullie medewerking
Groetjes uit het nog warme Blanikenberge

[Pluis heeft deze vraag verplaatst en een nieuw topic van gemaakt]
Ik ga er niet veel over vertellen door ik dit program eigenlijk zelf de werking niet van weet.
Maar ik vermoed dat deze op de bijgevoegde website u veel nut kan geven:
http://www.zdnet.nl/downloads/34916/restoration-2-5-14/


Groetjes van
Robert
Uit Merksem – Antwerpen – Belgie
 
Computerproblemen

Computerproblemen

:p Hallo,

Bedankt voor de goede tip! Ik zal 't zo snel mogelijk uitproberen en je wel 't resultaat laten weten.

Nog een prettige dag!!

Groetjes


:p
 
:p Hallo,

Bedankt voor de goede tip! Ik zal 't zo snel mogelijk uitproberen en je wel 't resultaat laten weten.

Nog een prettige dag!!

Groetjes


:p
Graag gedaan en hopelijk kan het van nut zijn.
Om eerlijk te zijn ik had in het kort er nog een beter program voor maar ik kan het niet meer vinden. Mijn Pc is stuk geweest en van daar het verdwenen is vermoedelijk.


Groetjes van
Robert
 
Computerproblemen

Computerproblemen

Hallo,
Nogmaals bedankt voor de tip, maar mijn probleem is nog ver van opgelost. Ik heb wel reeds enkele files kunnen terug krijgen, maar mijn foto's kan ik nog steeds niet openen. Ik heb ze gerestored, maar openen kan ik niet! Ik weet dat al mijn files van my documents alsook mijn foto's nog op mijn harde schijf staan, want ik kan ze bekijken via Google Desktop. Maar als ik ze openen dan is het niets! Jammer hoor want al mijn foto's van voor 2008 zijn dus hangende in een of andere map op mijn harde schijf.
Wie kan me helpen aub? Tnx vooraf!
Groetjes
Frieda
 
Computerproblemen

Computerproblemen

Hallo,
Bedankt voor de hulp en de tip.

Ja ik heb al Google Desktop geprobeerd en ja daar heb ik alles kunnen terugvinden die ik verloren heb, maar helaas ik kan niets openen! Misschien heb je nog een tip om die files en foto's die verloren was terug te kunnen brengen op mijn pc.

Groetjes

Frieda
 
Hallo,
Goede avond iedereen!! Ik zit in de knoei met mijn pc en mijn externe harddisk! Heb onlangs het volgende gedaan:
via Syn back een backup gemaakt van my documents op mijn externe harddisk. Alles was ok verlopen. Toen ook nog een gemaakt van mijn favorieten en contactpersonen en deze waren mislukt. Ik heb gewoon alles willen terugzetten en dan is 't fout gegaan
My documents ben ik kwijt en favorieten en contactpersonen zijn in de plaats gekomen.
Alles wat op mijn externe harddisk stond van voor 2009 ben ik verloren, zowel foto's als mappen van my documents.
Via Google desktop heb ik alle foto's teruggezien alsook de mappen maar ik kan ze niet terug openen.
Bestaat er een programma om alles terug ok te doen, of hoe moet ik tewerk gaan.
Tnx voor jullie medewerking
Groetjes uit het nog warme Blanikenberge

[Pluis heeft deze vraag verplaatst en een nieuw topic van gemaakt]

recovermyfiles : http://www.recovermyfiles.com/
helpt U de files die weg zijn terug te halen. Je kan zelfs instellen dat het alleen foto's zijn die ge zoekt.
 
Kan je uw oude foto's zijn in verkenner? Zoja, even rechts op klikken en dan kiezen voor openen met: en kies dan uw viewer.
 
dat is 't juist probleem dat alles uit mijn verkenner is, alleen nog te vinden via google desktop maar wel niet te openen! tnx voor de reactie
 
Als je de foto'sziet met google desktop, klik dan rechts en kijk bij eigenschappen in welke map de foto's zitten.
Waarschijnlijk zijn ze verplaatst door het programma syncback of tijdens het terugzetten van vorige
Installeer eens http://picasa.google.com/index.html#
Als deze de foto's niet vind word het recovery zoals Mok schreef.
Daarvoor zijn vele programma's te vinden.
 
computerproblemen

computerproblemen

Hallo,

Ik heb je raad opgevolgd maar zonder resultaat! Ook niet via recover my files! dat duurt wel 10h om alles te kunnen controleren, maar zonder resultaat! het is wel een betalend software! Nu ik zou dat overhebben hoor, alle, ongeveer 2500 foto's en files terug te kunnen krijgen.
Misschien kan iemand me helpen !
Tnx voor de moeite aan iedereen!
Groetjes
Frieda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan