Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb tijdens de grote schoonmaak in mijn map
C:\Documents and Settings\...\Local Settings\Temporary Internet Files/de map ContentIE5 verwijderd.
Daarin zat er een desktop ini bestand en een DAT user Bestand.
Ik denk dat dit geen kwaad kon, maar sinds ik dit gedaan heb kan ik via bovenstaande weg niet meer in mijn map geschiedenis.
Moet daaraan iets gebeuren.
Ik heb natuurlijk eerst de mapopties veranderd om erin te kunnen.

M.v.g.
Marcel
 
Hoi,

Ik heb tijdens de grote schoonmaak in mijn map
C:\Documents and Settings\...\Local Settings\Temporary Internet Files/de map ContentIE5 verwijderd.
Daarin zat er een desktop ini bestand en een DAT user Bestand.
Ik denk dat dit geen kwaad kon, maar sinds ik dit gedaan heb kan ik via bovenstaande weg niet meer in mijn map geschiedenis.
Moet daaraan iets gebeuren.
Ik heb natuurlijk eerst de mapopties veranderd om erin te kunnen.

M.v.g.
Marcel

Waarom wilt u langs deze weg in de map "Geschiedenis" kunnen?
 
Content

Content

Eigenlijk zonder reden, maar ik was zo een beetje alles aan het bekijken en toen ontdekte ik dat windows vast liep als ik op de map geschiedenis klikte na verwijdering van ContentIE?
Dit gedt alleen voor mijn deel van de pc, bij de anderen heb ik dit dan niet verwijderd en heb ik dit probleem niet.
Ik wil daar graag de oorzaak en oplossing van weten,
misschien als ik via software windows onderdelen toevoegen of verwiijderen daar de IE eens wegdoe en terug installeer?
Ik moet daar geloof ik zelfd de cd niet in te steken denk ik, de map I386 staat op mijn schijf,
wat denk je, een zotte bedoening?

alvast bedankt

marcel
 
Bij mij staat die map (ContentIE5) er zelfs niet in!
Dus: documents & settings - mijn naam - local settings - temp internet settings....

Wel onder all users - admin enz.

Er zullen dus nog wel andere dingen verwijderd zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan