Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een film gedownload die na het downloaden in mijn map "Downloads" terecht komt . Ik kan deze film bekijken op mijn PC via VLC mediaplayer .
Tot daar geen probleem , maar wanneer ik deze film wil converteren met het programma ConvertXtoDVD4 om hem op mijn TV te kunnen zien en ik ga naar mijn map "Downloads" staat deze er niet in terwijl ik hem net daar voor op mijn PC heb kunnen bekijken . Dan staat hij wel in de map "Downloads" .
 
als jij dan in de map downloads klikt op deze film en je opent deze map is deze film dan een iso bestand ?
indien zo dien je deze uit te pakken en waarschijnlijk zie jij dan ook video-ts en audio-ts bestanden vermeld staan ...
 
das dus enkel de titel van de film
de vraag was of de film ingepakt is als een iso bestand , indien zo kan ConvertXtoDVD4 daar niets mee en zal ook ConvertXtoDVD4 een lege map zien !
 
Dit staat er : Dallas Buyers Club 2013 DD5.1NLsubs Dutch DVDR-NLU002

Is dit de naam van een map of de bestandsnaam van de film?
Indien dit de bestandsnaam is mag je wel de extensie vermelden.

Indien de extensies moesten verborgen zijn kunt u deze terug zichtbaar maken door in Verkenner - Menubalke - Extra - Mapopties - tabblad weergave - onder geavanceerde instellingen - "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" uit te vinken - toepassen - OK
 
dan dien je deze uit te pakken zoals ik je eerder al had meegedeeld !
je verkrijgt dan in alle waarschijnlijkheid 2 mappen ...
-Video_TS
-Audio_TS
deze kunnen dan wel via de ConvertXtoDVD4 herkend worden ..
 
dit uitpakken mag gerust in dezelfde map gebeuren ...
na het uitpakken zie je dan in deze map van de iso vervolgens de iso vermeld staan als ook de Video bestanden ...
je mag dan de iso verwijderen en je behoud de Video bestanden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan