Corel Print House Magic en windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Beste
Ik heb mij een nieuwe pc aangeschaft met Win7, mijn oude was nog altijd met Win2000 en werkte daarop met het programma "Corel Print House Magic 4".
Nu is dit programma te oud en werkt het niet met Win7, weet iemand voor mij een alternatief, was zeer goed voor affices en flyers te maken en de fotos van daaruit te bewerken.
mvg & bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel eens gelezen dat het in Vista nog gaat, als je rechtsklikt op de setup van het programma en kiest voor eigenschappen (helemaal onderaan) en kiest om compatibiliteit te zetten op win 98/me werkt het nog in vista. In windows 7 weet ik het niet, maar proberen kan geen kwaad.
 
Ik heb wel eens gelezen dat het in Vista nog gaat, als je rechtsklikt op de setup van het programma en kiest voor eigenschappen (helemaal onderaan) en kiest om compatibiliteit te zetten op win 98/me werkt het nog in vista. In windows 7 weet ik het niet, maar proberen kan geen kwaad.

Hey nijltjetweety
Ik had dit al geprobeerd en had dan mijn compabiliteir op win2000 gezet, omdat mijn vroeger pc dit had, en dit was zonder resultaat. Ik heb nu nog eens geprobeerd en de compabiliteit op win98/me gezet en zo te zien werkt het, ik zal dit een deze dagen eens goed uittesten.
Allesinds vreeeed wel bedankt voor de info. :applaus:
Ed
 
Ik wou juist wa lettertypes van op het internet toevoegen aan win7, gewoon de lettertypes downloaden en dan in de map Fonds plaatsen die je vind in de map Windows.
mvg
Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan