Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste lezers,

Wilde het programma Cortina installeren, maar hij gaf aan dat toestel (Samsung Galaxy S6) niet werd herkend.

Heb op het Net gezocht en er werd steeds over een 'kritieke fout' gesproken aangaan de 'startmenu' en anti-virus programma Avast. Ik heb Avira die door mijn PC-hersteller werd aangeraden en geïnstalleerd. Dit had overigens niets met de installatie van het programma te maken.

Hoe kan ik hier uit komen?

Met dank voor een eventuele reactie, Marc
 
Cortina zegt me niets ... zoek ik via google op "cortina" dan kom ik bij merk fietsen uit !
bedoelde je wellicht dat je Cortana niet kunt inschakelen in de Windows 10...
indien zo dan moet ik je helaas meedelen dat dit enkel mogelijk is indien je de taal/regio aanpast naar het Engels zodat je de pc ook geheel in het Engels dient te gebruiken

**meer over Cortana lees je hier : Cortana en privacy
 
Bedankt voor je reactie, Qtex. Het gekke is dat ik geen eens de kans krijg om te installeren dit, omdat hij als ik Cortana wil installeren de Samsung niet herkent. Als ik de telefoon aansluit krijg ik wel het scherm met de diverse toepassingen zoals onedrive, Outlook e.d., en wordt de telefoon bij deze applicaties WEL herkent, doch zodra ik Cortana aanklik is het foute boel. Raar...
 
hier staat dus Cortana aan maar aangezien ik bij de privacy instellingen alles zo goed als uit heb gezet werkt deze dus in een mindere mate dan dat deze zou doe indien ik bij de privacy instellingen de standaard hanteert van Microsoft en bij gevolg ook alles aanzet en toestemming geeft ...
 
het valt me op dat jij spreekt over het installeren van Cortana ... aangezien Cortana standaard aanwezig is in de Windows 10 dien jij deze dus niet te installeren wat jij wel dient te doen is datgene wat ik je eerder al meedeelde om Cortana werkende te krijgen ... lees het volgende eens na Hoe stel je Cortana in ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan