Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik heb een win 7 besturingssysteem 64 bits.
Zonder enige reden liep de schijf vol tot er slechts 45 mb overbleef.
Ik had de wisselbestanden ingesteld.
Toen kreeg ik een crash en blijkbaar kan ik niet meer in de pc, ook niet in veilige modus, noch met de win 7 cd-rom.
Foutmelding is deze:
0xxc000000f

bedankt voor uw goede raad
 
Hello,
Had op 20 april 2014 (zie in het verleden) hetzelfde.
Fout was een instelling bij mijn virusbescherming. Heb Kaspersky. Hij hield telkens een verslag bij en dat stapelde zich op.
Misschien kan dit een aanwijzing zijn.
 
Beste,

Ik heb een win 7 besturingssysteem 64 bits.
Zonder enige reden liep de schijf vol tot er slechts 45 mb overbleef.
Ik had de wisselbestanden ingesteld.
Toen kreeg ik een crash en blijkbaar kan ik niet meer in de pc, ook niet in veilige modus, noch met de win 7 cd-rom.
Foutmelding is deze:
0xxc000000f

bedankt voor uw goede raad

En ook niet met de herstel cd om de boot te herstellen ?
 
vanaf een opstart CD ( b.v. Win-PE , linux Ubuntu) eens opstarten en dan gaan kijken op je schijf of je kunt "overbodige" bestanden verwijderen...misschien kan je dan toch opnieuw opstarten.
anders opstarten van zo'n CD , vlug je gegevens veilig stellen op externe opslag ( usb stick ) en dan zal je een nieuwe installatie moeten doen...
Mvg,
Arnold.
 
En hoe groot is die schijf dan? Mogelijks alle temps eens verwijderen. Als je een relatief kleine schijf hebt, kan het perfect normaal zijn dat hij volloopt.

Zwevegem is hier precies goed vertegenwoordigd.
 
Win-PE

Win-PE

Beste mensen,
Bedankt voor de reacties.
Het enige wat ik kon bedenken was de iso recovery cd hier downloaden en uitproberen, wat ik ook deed, maar zelfs daar kon ik niet mee verder. Vooreerst wou ik windows 7 herinstalleren, met de nodige cd, maar zelfs in bios kan ik bij boot de cd niet als first device instellen. ik ben een beetje radeloos. ik dacht dat de bootmgr beschadigd was maar dat zou de herstel cd zeker opgelost. De opmerking van temps en meer, nee dat is het niet. met ccleaner wordt de pc regelmatig eens opgekuist en een virusprogramma gebruik ik al twintig jaar niet meer. Spybot en malwarebytes lossen het wel op.
nog iemand raad?

dank u!

ps: Ik probeer alvast nog eens Win-PE. bedankt voor de tip!
 
Laatst bewerkt:
en een virusprogramma gebruik ik al twintig jaar niet meer. Spybot en malwarebytes lossen het wel op.
nog iemand raad?
dank u!!

gebruik je de aankoop versie van Spybot - Search & Destroy dan is deze ook voorzien van een Antivirus module ... gebruik je de gratis versie heb je enkel Anti-spyware en Anti-maleware
gebruik je de Malewarebytes pro dan heb je wel real-time beveiliging maar nog steeds geen Antivirus ....je mag er niet van uitgaan dat er geen virus binnen komt !
*ben er haast van overtuigt dat je systeem besmet is !
ik adviseer je om toch een Antivirus te installeren desnoods de gratis versie van Avira Antivirus
 
Beste mensen,
Bedankt voor de reacties.
Het enige wat ik kon bedenken was de iso recovery cd hier downloaden en uitproberen, wat ik ook deed, maar zelfs daar kon ik niet mee verder. Vooreerst wou ik windows 7 herinstalleren, met de nodige cd, maar zelfs in bios kan ik bij boot de cd niet als first device instellen. ik ben een beetje radeloos. ik dacht dat de bootmgr beschadigd was maar dat zou de herstel cd zeker opgelost. De opmerking van temps en meer, nee dat is het niet. met ccleaner wordt de pc regelmatig eens opgekuist en een virusprogramma gebruik ik al twintig jaar niet meer. Spybot en malwarebytes lossen het wel op.
nog iemand raad?

dank u!

ps: Ik probeer alvast nog eens Win-PE. bedankt voor de tip!

Niet slim hee geen antivirus gebruiken, wat je nog kan doen is de schijf afkoppelen en een nieuwe in de plaats steken daar windows op installeren en een antivirus en dan de schijf bij aan sluiten, en laat dan de antivirus software eens zijn werk doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan