Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi,

weet iemand een database waar ik mijn cd kan bewerken en sorten op naam en zo en op cd

al vast bedankt
 
je bedoelt een soort van boekhouding waar je kunt noteren welk liedje het is ,wanneer je deze gedownload heb , hoelang de afspeelduur is wie de uitvoerder is en wie deze geschreven heeft..ook wil je die dan op een zekere volgorde rangschikken ...en indien je de cd uitleent wil je dit ook bijhouden : bedoel je dit dan is cdmenu het tool dat je zoek ( of deze nog steeds gratis te verkrijgen is ?.. wat ik wel weet is dat je de setup.exe moet uitvoeren in de compabiliteitsmodus van xpsp2 )
na lang zoeken heb ik de gratis versie ,toch wel gevonden .. deze versie werkt alleen op een 32bits systeem
http://www.freeonline.be/modules.ph...ewdownloaddetails&lid=221&ttitle=Cd Menu 1.00
 
Laatst bewerkt:
een andere optie is deze ..

Zortam MP3 Media Studio

MP3-studio
Zortam MP3 Media Studio is een alles-in-éen MP3-programma.
De tool heeft een ID3 tag organizer om MP3-bestanden te zoeken, in bibliotheken te catalogiseren en ID3v1 en ID3v2.4 tags te bewerken.
Daarnaast is er een cd-ripper met cover-ondersteuning die de CDDB (Internet Compact Disc Database) doorzoekt en automatisch ID3v1 en ID3v2.4 tags creëert.
Het downloaden van de cover en desgewenst de songteksten gaat automatisch, tegelijkertijd met het rippen van de cd.
Verder heeft de tool nog meer handige features, zoals een functie voor het normaliseren van MP3-bestanden en een handmatige zoekfunctie voor albumhoesjes en songteksten op internet.
Luister naar je favoriete muziek en bekijk tegelijkertijd de cover en de songteksten die stijlvol in beeld worden gebracht.
Voor meer visualisaties voeg je plug-ins toe via de Zortam visualization SDK, waarmee je ook zelf visualisaties kunt maken.

Zortam MP3 Media Studio is een handig muziekprogramma om je muziekcollectie mee te beheren, ID3-tags te bewerken, cd’s te rippen, MP3’s te normaliseren en MP3’s om te zetten naar wav’ of omgekeerd.
Volgens de website van de fabrikant ondersteunt de tool Nederlands, maar de optie om dit in te stellen blijkt onvindbaar.

Zortam Mp3 Media Studio - Shareware - NL - Download.CHIP.eu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan