De eerste wensen voor 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik zal maar de spits afbijten en starten met de wensen voor 2010.
Aan allen een gelukkig, gezond en vreugdevol 2010.
Mogen al Jullie wensen tot uiting komen.

attachment.php
 
Laatst bewerkt:
bedankt jij ook en iedereen prettige kerst dagen en een gelukkig nieuwjaar:5954::5929::5927:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook ik wil alle medewerkers en leden fijne feestdagen wensen en een goed en gezond 2010
groetjes carla
 
Hoi die Mik, nu weet ik tenminste met wie ik praat, die madam van dien pick-up dat is toch niet ... ?
Dan kom ik ze halen ze.
Ge ziet er beter uit dan ikke.

grtz.wivy
 
Hoi die Mik, nu weet ik tenminste met wie ik praat, die madam van dien pick-up dat is toch niet ... ?
Dan kom ik ze halen ze.
Ge ziet er beter uit dan ikke.

grtz.wivy

Neen, die madam is niet...... Als ze nu nog weg wil, na 39 jaar??? Heb daar al veel plezier van gehad. Heeft me indertijd 3 dochters geschonken. Daarvan is er een tweeling. Nu ondertussen 36 jaar geweest. De oudste is 37 geweest. Samen hebben ze ons 6 kleinkinderen opgebracht. De oudste daarvan is 14 geweest en de jongste zijn 8 jaar geweest. Dus dat brengt het totaal op 14 allen inbegrepen.
Die madam van de pick-up...... dat is er eentje dat ik doorkreeg van een schoonzoon....
Dat ik er goed uitzie, dat is maar een truk. Ga altijd naast iets moois staan, dan valt ge niet zo op.
Maar, alle gekheid op een stokje, hoe we er uitzien is niet zo van belang. Van belang is wat we innerlijk zijn. Wat we voor elkaar kunnen betekenen en doen. Ik heb een man gekend, uiterlijk héél lelijk. Was zwaar verbrand geweest in het gezicht. Innerlijk was dat een prachtig mens. Jammergenoeg is hij er niet meer.
 
" Dat ik er goed uitzie, dat is maar een truk. Ga altijd naast iets moois staan, dan valt ge niet zo op. "

Dit moet ik onthouden! Bedankt voor deze tip.

grtz.wivy
 
Ook vanwege mezelf en de kids fijne feestdagen gewenst ;)

attachment.php
 
Laatst bewerkt:
De beste wensen voor 2010
Iedereen nog hele fijne prettige feestdagen
en een gelukkig en gezond Nieuwjaar 2010.
Uploaders en moderators bedankt voor al jullie werk.
We hopen op weer zo'n geweldig jaar vol muziek!!


Mvg JULIO
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan