Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb onlangs een pc nagekeken die de volgende meding gaf 'De gebruikersprofielservice verhindert het aanmelden'


Via google terecht gekomen op site van microsoft https://support.microsoft.com/nl-be/kb/947215

Hier methode 1 gebruikt zoals opgegeven.

Kon terug aanmelden, doch nu zijn er blijkbaar mappen met foto-s weg

Is het mogelijk dat het gebruik van methode 1 , aanleiding kan geven tot mappen die plots verborgen worden.

Kan ik eventueel via een herstelpunt van voor de wijziging de mappen terugzetten of terugvinden als ze verborgen zijn.

Ik had vooraf de haard disk ook nog via chkdsk gecontroleerd door ze aan een andere pc te hangen , en ze daar als extra schijf te behandelen (het vil me toen al op dat er niet veel opde pc stond) OF is een fout op hd de fout geweest dat dit gebeurd is.

Iemand enig idee?? Dank bij voorbaat

Marcel
 
Hertselpunt gaat geen gebruikersdata herstellen, enkel systeembestanden en instellingen worden terug gezet naar een bepaalde toestand.

De reden dat je profiel nietmeer wilde starten is hoogst waarschijnlijk het gevolg van een falende harde schijf. Je hebt deze via een andere PC aangesloten en een checkdisk uitgevoerd. Dit is zeker geen slechte zaak, maar waarschijnlijk heeft die bepaalde "herstellingen" uitgevoerd op beschadigde folders zoals je afbeeldingen. Ik raad aan om ze terug aan te sluiten op een andere computer en via recovery software zien wat je nog kan vinden en terughalen.
En ga ook maar alvast opzoek naar een nieuwe HD, want dit gaat ook nodig zijn vermoed ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan