Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

Ik gebruik windows 7
die staat op de C schijf ik heb er ook een extra data schijf in zitten
nu is hier het probleem
dat op C en op D een map staat met de naam gebruiker daar in staan ook de mappen mijn afbeeldingen mijn video's mijn muziek
als ik nu op de D schijf fotos verwijder dan ben ik de fotos ook kwijt die op de C schijf staan
hoe kan dit en wat zou de oplossing voor dit probleem zijn
 
mijn vermoeden is dat je dus de map gebruikers die er op de D aanwezig is vanaf de C naar de D heb gekopieerd !
*klopt dit vermoeden !
indien zo dan zijn beiden mappen gebonden aan dezelfde locatie ...bijgevolg heb je dan dus dit probleem .


**vraagje zijn het effectief 2 schijven of eerder 2 partities op 1 HDD
 
maar ze hebben beiden dezelfde locatie ...

doe de controle eens met de eigenschappen van beiden mappen op te vragen ... ik heb het vermoeden dat ze beiden naar C:\ gebruikers verwijzen !
 
dan vind ik dit dus ook raar !
heb jij soms iets van synchronisatie software op je pc staan ?
ik vraag je dit omdat het nu ook voor mij onduidelijk is waarom dat dit gebeurd !
 
Iedereen bedankt voor het meedenken van mijn probleem
dat zich eigenlijk vanzelf heeft opgelost

mijn broer had ooit die map zo aangepast dat deze ook op de D schijf kwam te staan
en ik heb bij het verwijderen van bestanden me vergist ik dacht namelijk dat ik die bestanden van de C schijf aan het verwijderen was
maar dat was dus de D schijf
dat kwam natuurlijk omdat op de C en op de D schijf de map met de naam gebruikers staan
met andere woorden er was eigenlijk niets aan de hand
sorry dat ik jullie hier mee heb lastig gevallen
 
lastig gevallen is een groot woord ...dit horen we liever niet .

maar fijn dat er dus in feite er niets aan de hand was ....en zoals ik eerder al vermelde ik begreep het 1 en ander dus ook niet meer ! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan