De zelfrijdende auto: dé oplossing voor alle files? Gaan er jobs door verloren? (1)

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Gaat de zelfrijdende auto de files oplossen of net langer maken? Is het haalbaar dat we allemaal zo’n auto in huis halen? De autonome auto kan veel jobs in de transportsector kosten, maar kan tegelijk ons leven veel aangenamer maken. In Gent bijvoorbeeld zou een ruimte kunnen vrijkomen van 400 keer het Sint-Pietersplein. In deze derde en laatste aflevering van onze reeks bekijken we de mogelijk enorme maatschappelijke impact van de zelfrijdende auto.

Lees verder:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/11...&utm_term=2888

Veel leesgenot en: je hebt weer iets bijgeleerd.
 
Ik zie hier vooral weeral eens taxen en nog taxen opleggen, ik vind dit spijtig. Altijd maar zakken vullen om hun doelen te halen. Net alsof er geen andere manieren zijn om doelen te halen als taxen invoeren.
 
cve;n236978 zei:
Ik zie hier vooral weeral eens taxen en nog taxen opleggen, ik vind dit spijtig. Altijd maar zakken vullen om hun doelen te halen. Net alsof er geen andere manieren zijn om doelen te halen als taxen invoeren.

+1 Geef je gelijk! Let maar op ... binnenkort een tax om met een elektrische fiets te rijden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan