Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil mijn computer defragmenteren, maar het gaat niet. Ik krijg het bericht: Schijfdefragmentatie heeft vastgesteld dat het uitvoeren Chkdsk is gepland op Acer (C:). Voer chkdsk/f uit.
Ik heb bij uit voeren chkdsk/f en ik krijg het bericht dat windows dit bestand niet kan vinden en dat ik het bestand moet zoeken Als ik met zoeken probeer te vinden lukt het ook niet
Wat moet ik nu doen?
Mijn computer is een Acer aspire en ik heb windows XP
Dank u bij voorbaat
Sonia
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil mijn computer defragmenteren, maar het gaat niet. Ik krijg het bericht: Schijfdefragmentatie heeft vastgesteld dat het uitvoeren Chkdsk is gepland op Acer (C:). Voer chkdsk/f uit.
Ik heb bij uit voeren chkdsk/f en ik krijg het bericht dat windows dit bestand niet kan vinden en dat ik het bestand moet zoeken Als ik met zoeken probeer te vinden lukt het ook niet
Wat moet ik nu doen?
Mijn computer is een Acer aspire en ik heb windows XP
Dank u bij voorbaat
Sonia

Wel zoeken naar "chkdsk.exe"
Staat in Windows - System32
Wel verborgen bestanden en mappen zichtbaar maken.
 
De geplande schijfcontrole hoort te starten de volgende x dat je windows opstart.
Dus even de pc herstarten moet voldoende zijn
 
De geplande schijfcontrole hoort te starten de volgende x dat je windows opstart.
Dus even de pc herstarten moet voldoende zijn

Is inderdaad een bericht dat schijfcontrole gepland staat bij eerstvolgende opstart. Dus, voorzie wat tijd hiervoor. Is niet op 123 gebeurd.
 
De c meegeven is enkel van tel als ge niet op de c staat. Trouwens, niet alleen de c maar ook het ganse pad moet opgegeven worden waar het bestand chkdsk staat als ge in dos gaat.
 
Het zal wel gelukt zijn, maar als zijn problem opglost is interesseren we hem niet meer.
We kunnen onze plan er mee trekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan