Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Kan iemand mij helpen zodat ik deze belangrijke update geinstalleerd krijg.Krijg steeds melding dat deze update mislukt is.Heb ook al gedaan wat windows zegt namelijk die Fix it geprobeerd maar lost niets op.

Definition Update for Windows Defender - KB915597 (Definition 1.131.2019.0)

Installatiedatum: ‎16/‎08/‎2012 14:51

Installatiestatus: mislukt

Foutdetails: Code 8007007E

Type update: belangrijk

Alvast bedankt en fijne dag nog
 
vraagje ..gebruik je een volledige antivirus suite bijv : de avg internet security of deze van McFee of eendere andere
indien zo dan schakelt deze de windows deffender uit omdat er in je suite dus ook een anti spyware aanwezig is ...
daarom dus deze foutcode betreffende de KB915597

**wat je in dat geval moet doen is nagaan of de deffender daadwerkelijk is uitgeschakelt ...
indien je dus een volledige beveiligings suite gebruikt mag de deffender niet aangezet worden daar deze conflicten kan veroorzaken met jouw beveiligings suite

de windows deffender kun je via het configuratie scherm uitzetten ...
 
Foutcode 0x8007007E staat voor: The specified module could not be found.
Waarschijnlijk zoals qtex vermeld dat je Windows Defender uitstaat omwille van een andere anti-virus applicatie.
 
gebruik je dan avast en bitdefender ..??
dit zijn beide antivirus programma's ...en je mag nooit de 2 gelijktijdig hebben aanstaan ...
in feite is het zelfs niet aanbevolen om er meerdere tegelijk te gebruiken , ook dit kan conflicten geven ..
en in het ergste geval op een systeem crashs uit draaien .

mijn advies is om er eentje te verwijderen ...
indien je de bitdefender heb aangekocht en de licentie is bijlange nog niet om , dan verwijder je best de avast free .
anderzijds indien je bitdefender free gebruik of de licentie is bijna verstreken behoud je best de avast free .
**in elk geval 1tje moet er verwijderdt worden .
 
je haalt nu van alles door een .
1..de foutmelding in je eerste bericht gaat om de windows deffender ...
2.. je beweerdt dan avast te gebruiken ...en daar bovenop zeg je ook dat je bitdefender gebruikt ....
bitdefender is een antivirus paket ..en heeft dus niets met de windows defender te maken !
 
Sorry verkeerd getypt van me.Is windows defender en niet bit defender.
Als antivirus gebruik ik free avast.Maar die windowsdefender zit in Windows en vandaar dat die foutmelding kwam met de updates vandaag.
 
dan ga je nu via het configuratiescherm naar de windows deffender en je zet deze uit .

bijv : ik gebruik de avg internet security en bij mij staat de windows deffender dus uit ...
Bekijk bijlage 9191 daarom dat ik hier de optie krijg te zien om deze terug in te schakelen ....
dit ga ik dus pas doen indien ik van de avg internet security af stapt ...en ik installeer dan de microsoft Security Essentials
 
dan begrijp ik dus niet dat jij updates binnen krijgt voor de windows deffender , want ik krijg dus helemaal geen updates binnen voor de deffender ...
zie zelf maar ...
Bekijk bijlage 9192

open je configuratiescherm ....klik op systeembeheer ....klik verder op services ...
scrol in de lijst naar de windows deffender ...
dubbel klik op deze regel en controlleer hier of deze daadwerkelijk is uitgeschakelt ...
Bekijk bijlage 9193

opmerking : je zei
Hallo,Dat is uitgeschakeld. Er staat de service is gestopt.

gestopt is niet uitgeschakeld ....gestopt = eerder tijdelijk verbroken !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan