deze week meegemaakt met norton

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

noel liephout

Gast
(gt)deze week nieuwe norton geinstaleert amaai
wat een week ,even wat uitleg <o>:p></o>:p>
daar mijn abonement van mijn antivirus verlopen was omdat ik het nogal een omslachtig gedoe vond met telefoneren en zo om te vernieuwen ben ik naar de telecom winkel geweest om de cd van symantec met norton antivirus 2007en dan komt de kat op de koord .het oude was vervallen en het nieuwe wou ie niet aanvaarden omdat er nog restjes van het oude erop stonden en dat kan je enkel met een progrmma van symantec (aan te vragen) verwijderen .daarna ging dat goed maar moesten er nog 21 updates worden uitgevoerd .ik was begonnen om 7u smorgens en toen was het al 11u .vervolgens heeft ie een volledige scan gedaan van 7.477.000 items en dat heeft tot 17u geduurd ,tot zover geen problemen tot ik naar mijn post keek .geen enkel bericht kwam binnen alhoewel er 26 in de wacht stonden ,alles met rust gelaten en de volgende morgen met nieuwe moed begonnen met hetzelfde resultaat ;aan de verbinding lag het niet want ik kon briefjes van de bank ophalen en verder ging het internet goed ;ik ben dan terug naar de winkel geweest met die klacht en daar zei men dat ik mijn pc beter eens binnenbracht ter controle want zeiden ze hij moet nog afgesteld worden op je nieuwe norton ,heb dat gedaan en sanderendaags hem terug gehaald ,nu gaat alles prima maar het heeft geld gekost zo €50 voor het programma plus €40 voor het nazicht en de patatten zijn al zo duur (grapje) enige voordeel eraan is het beeld het is veel groter en dus beter leesbaar en beslaat nu de volledige breedte van mijn scherm (lachen) <o>:p></o>:p>
 
t'is jammer van je geld ;maar er zijn toch betere virusscanners dan norton die zo traag en zwaar draaien geef mij maar nod 32 gewoon het beste wat er is en veel goedkoper
 
t'is jammer van je geld ;maar er zijn toch betere virusscanners dan norton die zo traag en zwaar draaien geef mij maar nod 32 gewoon het beste wat er is en veel goedkoper
daar ben ik het volledig mee eens, ik heb ook nod32 gebruikt veel minder systeem bronnen dan Norton die gebruik ik al 2 jaar niet meer.
 
ik heb nu panda titanium 2007 + firewall erop staan en doet ook zijn werk heel goed vind ik voor een 32 € heb ik een antivirus+firewall met licentie voor 3 pc's draait dus ook op de pc van zoontje ;)
 
heb norton gehad,bitdefender....
nu gebruik ik AVG free,...moest dit al veel eerder gedaan hebben.(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan