Di Rupo over hacker(s): "Eén mail is te veel, vier jaar veel te veel"

Status
Niet open voor verdere reacties.

swake

Niet meer actief
Premier Elio Di Rupo wil eerst - stap voor stap - de toestand rond zijn gekraakte mailbox analyseren alvorens te beslissen of hij stappen zal ondernemen. Dat heeft hij vandaag verklaard na afloop van de ministerraad. Het gaat jammer genoeg om een fenomeen dat wel vaker voorkomt, aldus de premier. "Maar wat ook de inhoud is, die gaat niemand anders iets aan."



Lees hier meer


Bron : demorgen.be
 
die mag gehacked worden, loon wordt betaald door ons, VL,Veel flitspalen in VL weinig in Wallonïe.waar is de inbreng van Wallonië????? ikke boos, u ook?
 
Wat heeft dit in godsnaam met hacken van een mailbox te maken , Di Rupo is ook mijne favoriet niet maar wil dit daarom zeggen dat die mens moet gekl**t worden ?
Kruis de degens met elkaar op politiek vlak d.w.z. in 2014 kan je stemmen voor een nieuwe regering en ieder van ons stemt dan volgens zijn eigen goeddunken op zijn favoriet die het volgens hem / haar beter zal doen dan Di Rupo .
Maar mailboxen hacken hoort daar zeker niet bij .
 
Wat heeft dit in godsnaam met hacken van een mailbox te maken , Di Rupo is ook mijne favoriet niet maar wil dit daarom zeggen dat die mens moet gekl**t worden ?
Kruis de degens met elkaar op politiek vlak d.w.z. in 2014 kan je stemmen voor een nieuwe regering en ieder van ons stemt dan volgens zijn eigen goeddunken op zijn favoriet die het volgens hem / haar beter zal doen dan Di Rupo .
Maar mailboxen hacken hoort daar zeker niet bij .

je bent een VIP of niet! een keuze die je zelf maak en dit heeft beroeps risico's, en in de poltiek ga ik niet heb al genoeg met mijn klantendienst ...
ooit al eens gegijzeld geweest door een NIET tevreden klant? Ik wel!
risico van het vak???
mijn baas was niet gegijzeld, beloofde veel, ik was de uitvoerder en de domste!
 
Laatst bewerkt:
Ik haak hier even af. Belgische politiek hé.
Zowiezo is politiek niet mijn ding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan