Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
heeft er iemand een voorbeeld brief om Dommel op te zeggen wil dat goed doen wil geen last meer met Dommel
ga overstappen naar Scarlet is dat goed idee?
thanks
navarro
 
voorbeeld brief opzegging dommel.


datum : 23/05/2013

betreft opzegging abbonoment :.........(abbonoment nummer van je zelf )

(daarna de tekst ...zoals dit voorbeeld..)

Goeiendag...
met dit aangetekend schrijven wens ik mijn abbonoment af te sluiten ..

Graag ontvang ik van u per omgaande een schriftelijke bevestiging van mijn opzegging.
Indien ik binnen 3 weken geen reactie van u ontvang, dan zie ik dat als een bevestiging.

(je sluit deze dan af met een vriendelijke groet gevolgt door je naam ...
en je ondertekendt dit ...

voorbeeld: )

met vriendelijke groet....

naam van jezelf geschreven met de hand .

deze brief stuur je dan aangetekent naar Dommel ( hoofd kantoor )
 
@Qtex:duimop: nu nog vraag over termijn!factuur betaal ik de 1ste van de maand de teller gaat op 8ste op nul!
als ik deze maand opzeg moet ik alleen nog Juni betalen klopt dit?
 
dat klopt indien je de brief voor het einde van deze maand verstuurd .
denk er aan opsturen als een aangetekende verzending !!
 
Voor een overstap zou ik eerst noteren welke diensten je precies wil gebruiken: internet, digitale TV, vaste telefonie, mobiele telefonie, ... Daarna kan je de aangeboden pakketten vergelijken bij de verschillende providers, hou ook rekening met eventuele aansluitkosten, downloadsnelheid, promoties, ... Zowel wat betreft service, prijs, snelheid en aanbod ben ik zeer tevreden bij Telenet. Zo is mijn maandelijks GSM-factuur (voor eenzelfde gebruik) met maar liefst €60 verminderd. Iedereen uit mijn kennissenkring die (omwille van een paar euro's) van Telenet naar Belgacom overstapte, zat binnen de kortste keren opnieuw bij Telenet.
 
@Herd Wick spijtig genoeg kan ik geen internet van Telenet krijgen!neem alleen internet van Scarlet gratis activering 3 maanden gratis!tv blijft bij telenet al hoe wel de verkoper beweerd dat BGC tv beter is
 
bestelling gaat niet door!verkoper beweerde dat 25€ was zonder active BGC lijn!nog eens op de chat geweest met Scarlet en het is toch 5€ voor rawcopper!zo dus voor 2€ stap in nie over!tis wel sneller internet en zo gezegd ongelimiteerd downlaoden
toch maar nie doen
 
om de 1 of andere reden kan telenet niet in de straat van Navarro aangelegd worden ....dit heeft iets met een bepaling van het gemeentebestuur te maken .( zover ik me kan herinneren !!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan