Status
Niet open voor verdere reacties.
Werk met windows 8 met vandaag een nieuwe Paint Shop Pro X6 gekocht alles zonder problemen geinstalleerd ,maar dan was er een update van de psp sp 1 maar half weg van de install kreeg ik een fout de update stop de fout was " Error 2350 FDI" misschien iemand die dit herkent , of moet in mij wenden to Corel zelf.

Bedankt Rene
 

Bijlagen

  • ScreenShot004.jpg
    ScreenShot004.jpg
    20.6 KB · Weergaven: 109
je heb dus een server fout ....daarom de foutcode 2350 FDI

*verkreeg je de PSP X6 via een digitale download of werd je deze via een cd aangeleverd en heb je deze via een cd dan geinstalleerd op je systeem...
in elk geval diende je de setup.exe aan te klikken met rechts om deze als administrator op te starten...

mocht de installatie gedaan zijn vanaf de cd , dien je het volgende te doen .
Ga naar / Documents Start en maak een map, noem deze bijvoorbeeld PSP X6
plaats dan nu je CD in de drive en stop het automatisch starten van de cd.
Kopieer de bestanden welke op de cd staan naar de juist aangemaakte map PSP X6 genaamd.
Dit zal ongeveer 15 minuten duren om de CD te kopieren naar de map PSP X6.
Eenmaal voltooid, verwijdert je de cd en selecteer je Opnieuw opstarten .
Als je eenmaal terug opgestart bent ,open je de PSP X6 map en klik je met rechts op de SETUP.EXE kies dan om deze op te starten als Administrator
 
bedankt voor de uitleg maar het gaat niet heb gedaan zoal je heb geschreven, maar niets helpt, de setup.exe is niet te vinden wel de gewone setup maar dan blijft het zoals het was zal misschien eens naar Corel schrijven of zij een oplossing hebben, het program werk wel goed maar telkens in afsluit komt die update .
in ieder geval zijt je bedankt voor de moeite.
groeten Rene
 
de mijne is een gekochte versie, werk goed maar als ik afsluit komt telkens er is een update en deze sp 1 krijg ik niet binnen dan komt de foutmelding maar verder heb ik geen probleem om met X6 te werken
Dank U
Rene
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan