Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo allemaal ik zit met het volgende euvel,
Ik wil een softwareprogramaatje downloaden en als ik de stappen zet die ik daar voor moet zetten verschijnt er steeds een kladblokscherm op mijn beeldscherm waar ik geen touw aan vast kan knopen maar ik kan ook niet verder met downloaden.
Het gaat om het programma (software) Microsoft Photo Story
Zie bijgaande scherm dat ik steeds krijg:
Schirmfoto_2012-09-10_010529.jpg
Schirmfoto_2012-09-10_012319.jpg

Iemand enig idee hoe dit kan?

groetjes
Crimpak
 
[h=3]Probeer dit eens internet explorer 9 herstellen
Internet Explorer-instellingen terugzetten[/h]
  • Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer en Windows Verkenner.
  • Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.

  • Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.

  • Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
    Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook de browsegeschiedenis, zoekmachines, accelerators, startpagina's, Traceerbeveiliging en ActiveX-filtergegevens wilt verwijderen.
  • Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
  • Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
  • Sluit Internet Explorer.
    De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.
 
Het lijkt er op dat het msi bestand geopend wordt door kladblok.
Een msi bestand is een windows installer bestand.

Kijk eens aan welk programma een msi bestand is gekoppeld in het configuratiescherm en dan Programma's en daarna Standaard programma's.
Kies hier Een programma of een protocol aan een programma koppelen.
Zoek nu naar het bestandsformaat msi.
Er zou moeten staan: Windows Installer Pakket en bij Huidig Standaardprogramma moet staan Windows@ Installer

Kies hier eventueel een ander programma als daar kladblok staat.
 
Hallo Pluis, qtex en Tuts ik heb gekeken en achter .msi staat
onder Beschrijving
Windows Installer-pakket
Onder Huigige standaardptogramma geen Windows@ Installer maar
kladblok

Hoe krijg ik achter .msi Windows Installer-pakket en dan onder Huidige standaardprogramma Windows@ Installer waar nu kladblok staat???
Groetjes
Crimpak
 
Hoi Crimepak.

Voer alles weer uit zoals ik hierboven heb beschreven.
Je ziet de button staan Ander programma
Klik hierop en kies dan Bladeren.
Ga nu naar de map Windows ( hoogstwaarschijnlijk op schijf C ) en ga dan naar de map System32
Hier moet het bestand msiexec staan.

Kies dit bestand en klik op OK


Om te controleren of de Windows Installer aanwezig is op de pc dan kun je eerst even controleren linksonder via Start / Programma en bestanden zoeken en tik daar in: msiexec.exe en klik op enter.
 
Hallo Pluis ik heb nu gedaan wat u aan hebt gegeven en er staat nu achter .msi

Naam Beschrijving Huidige standaardprogramma
.smi MSI-bestand Windows@Installer

Staat hij nu goed ingesteld??

met vriendelijke groet
Crimpak
 
O Ja,
nog even dit ter info aanjullie. Ik heb de lijsten van mensen bekeken met die vraag naar welke freeware wordt gebruikt. Ik had er enkele van gedownload en had maar liefst 35 besmettingen. Niet dat jullie hier wat aan kunnen doen maar ik heb die programmas wel weer onmiddellijk weer verwijderd en mijn laptop schoongemaakt.
groetjes
Crimpak
 
Hallo Pluis ik heb nu gedaan wat u aan hebt gegeven en er staat nu achter .msi

Naam Beschrijving Huidige standaardprogramma
.smi MSI-bestand Windows@Installer

Staat hij nu goed ingesteld??

met vriendelijke groet
Crimpak

Ja dat is goed, nu is een msi bestand aan de Windows Installer gekoppeld. Als het goed is kun je het nu installeren en zal Kladblok niet meer openen.


O Ja,
nog even dit ter info aanjullie. Ik heb de lijsten van mensen bekeken met die vraag naar welke freeware wordt gebruikt. Ik had er enkele van gedownload en had maar liefst 35 besmettingen. Niet dat jullie hier wat aan kunnen doen maar ik heb die programmas wel weer onmiddellijk weer verwijderd en mijn laptop schoongemaakt.
groetjes
Crimpak

Over welke freeware programma's heb jij het hier ?
Ben benieuwd !
 
Hoi Pluis
heb van alles en nog wat nagezocht van wat ik van anderen hoorde over freewareprogrammas, maar heb lang niet alles terug lukken halen. Wat ik nog kon vinden
VCL Mediaplayer
Animation shop V3.11
Mp3 maken: Wavepad Sound Edittor of Free Audio Converter
Mp3 opschonen en knippen: MP3DirectCut
Mixxx
Serif
Photoscape
Photoplus X4
Panorama Plus
Irfanview
Free Studio Manager
Any Video Converter
PicPick
Free studio 5.33 ( voor de muziek
Capture
Musicbee, Rarmaradio
Irfanview
Driver Max
http://bit.ly/winstap
Het probleem dat ik had met die 35 besmettingen (het kan niet anders dan dit van die downloads is gekomen) hoeft natuurlijk niet in deze software zelf te hebben gezeten want er zijn er nog meer die ik heb gedownload maar die kan ik niet meer terugvinden.
Mijn aanpak was de genoemde freeware van bezoekers opzoeken op internet en dan van internet af downloaden.
Groetjes
Crimpak
 
Fijn dat het opgelost is, ik ga hier een slotje op zetten.

Wat de Freeware betreft, ik gebruik niet alles wat jij noemt.

Met VLC player en Irfanview en Animationshop is helemaal niets mis mee.

Met veel Freeware moet je altijd goed lezen wat er gemeld wordt of te lezen is tijdens de installatie. Sommige Freeware installeert automatisch bepaalde Toolbars, maar er is altijd een mogelijkheid om een vinkje uit te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan