Downloaden met dutplanet.net

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

wil graag downloaden via dutplanet.net . Ben op zoek naar een handleiding hier over. Wie kan mij van informatie voorzien ?

Alvast bedankt
 
Je moet je eerst registreren, als je dan iets wil downloaden moet je de nzb downloaden en open met bijvoorbeeld grabit.

nzb.jpg

Hier laat ik je zien hoe je grabit installeert en een account toevoegt zodat je kan downloaden.
Heeft uw nog geen account dan kan je hier eens een kijkje nemen bij powernews.

 
Download nu al met Spotnet. En maak gebruik van payserver NewsXS. Had gehoord dat je met Dutplanet meer mogelijkheden hebt. Ik maak gebruik van NewsXs dus ben geregistreerd daar. Maar om te kunnen downloaden via dutplanet moet ik daar Grabit voor installeren? In spotnet zit ook SABnzb in verwerkt dus met een nzb-bestandje kan ik ook downloaden met het geintergreerde SABnzb. Of rechtstreeks met Spotnet. Maar de werkwijze om via Dutplanet te downloaden is mij nog niet duidelijk helaas.
Mvrgr
 
Bedankt Pluis voor de info. Hier kan ik wat mee.
Dus nadat ik mij geregistreerd heb kan ik alles instellen en uiteindelijk gaan downloaden. De groene popup button onder; als ik daar op klik dan krijg ik alleen nzb-bestandjes te zien en moet ik met Grabbit het bestand downloaden. Of haal ik via de groene popup button een ongewenst programma naar binnen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan