Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Als downloaden van de windows store niet lukt of je krijgt de foutcode 0x80080207 waardoor het ook niet lukt om te downloaden kan je je suf zoeken en allerlei vaak dubuieuze en of betalende programmaatjes (betaling vragen ze maar na een scan van een dikke 10 minuten en een hele hoop dat ze gevonden hebben, al dan niet terecht).
Die scans zijn waardeloos. Je moet 1 iets doen en het werkt echt en de waarschuwingen die je kan krijgen omdat die mappen ( die overigens leeg zijn) admin rechten hebben, mag je negeren en dus gerust verwijderen.
Je gaat naar je "C", dan naar "windows", daar zoek je helemaal onderaan naar "SoftwareDistribution", naar "download" en daar verwijder je alles wat erin staat. je pc heropstarten en je downloaden vanuit windows store lukt terug.
 
Je gaat op je C en je dubbel klikt erop.

C.jpg

Dan dubbelklikken op windows.

C1.jpg

Dan bijna helemaal onderaan vind je SoftwareDistribution, daarop dubbelklikken.

C2.jpg

Dan ga je op download dubbelklikken.

C3.jpg

Bij mij is dit nu leeg, anders had ik er ook nog een printscreen van gemaakt, maar dit maak je helemaal leeg. je drukt gelijkertijd op CTRL+A om ze allemaal te selecteren, daarna rechtermuisklik en dan verwijderen. krijg je melding van admin rechten, mag je dit negeren, vink het best aan, anders mag je best veel klikken. en doorgaan. Als deze lijst helemaal leeg is, je pc eens heropstarten en dan kan je terug je windows store gebruiken.
 
Mijn schoonbroer heeft die foutmelding. Bedankt voor de tip. Moet er deze week toch heen dan breng ik dat meteen in orde.

MIK, we zijn er om elkaar te helpen he maat. Ik heb er uren naar gezocht en dacht, laat onze leden dit toch niet ook meemaken. Geef ze hier meteen het antwoord. Qtex heeft er ook mee helpen naar zoeken, maar die dacht eerder in rechten van admin of niet. Maar ben er na een paar nachtjes over slapen en proberen toch in geslaagd om het goed te krijgen. Ik heb mijn 2 games die ik graag speel er nu toch terug op zonder problemen. De store gebruik ik verder niet zo veel, maar denk wel dat hij het nog steeds goed doet.
 
Ik heb daar niet aan veranderd en het is me toch gelukt, ik zal wel 1000x geluk gehad hebben dan. (y)

Ik heb nog geen Win 10 op mijn laptop. Heb ook zo maar de downloads kunnen verwijderen. Maar die gaf geen foutmelding. Had nog geen bericht gehad dat hij klaar was voor de laptop.
Huis pc gaf geen problemen bij installatie.
Ik moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben over die Windows 10.
 
Mik, ik ben ook heel blij dat ik de overstap heb gemaakt naar win10. Win 8.1 die ik ervoor had werkte wel goed, maar ik vond niets terug. Maar nu vind ik wel wat ik zoek veel sneller, in Windows 8.1 vond ik het vaak heel toevallig. Nu weet ik waar het steekt, Dus het is allemaal veel meer vanzelfsprekender, dus eerder gelijk bij Windows 7. Windows 10 is zo een beetje de opsomming van Windows 7+ Windows 8 = Windows 10. Ik ben er ook heel blij mee. Mijn netbookje heeft ook een beetje snelheidswinst gemaakt. Niet gek veel, kan ook niet. Maar het laden van de games lukt vlotter. Dat is nu iets waaraan ik het het meeste ondervind dat hij sneller is geworden.
 
Mik, ik ben ook heel blij dat ik de overstap heb gemaakt naar win10. Win 8.1 die ik ervoor had werkte wel goed, maar ik vond niets terug. Maar nu vind ik wel wat ik zoek veel sneller, in Windows 8.1 vond ik het vaak heel toevallig. Nu weet ik waar het steekt, Dus het is allemaal veel meer vanzelfsprekender, dus eerder gelijk bij Windows 7. Windows 10 is zo een beetje de opsomming van Windows 7+ Windows 8 = Windows 10. Ik ben er ook heel blij mee. Mijn netbookje heeft ook een beetje snelheidswinst gemaakt. Niet gek veel, kan ook niet. Maar het laden van de games lukt vlotter. Dat is nu iets waaraan ik het het meeste ondervind dat hij sneller is geworden.

Het enige nadeel dat ik ondervonden heb is dat het starten vanaf nul langer duurt. Het is een verschil van zeker 10 seconden. Voor de rest ben ik heel tevreden.
 
Het enige nadeel dat ik ondervonden heb is dat het starten vanaf nul langer duurt. Het is een verschil van zeker 10 seconden. Voor de rest ben ik heel tevreden.

Dit was in het begin bij mij sneller, maar na een paar updates is dit inderdaad trager als bij windows 8.1. Misschien dat we die snelheid bij een update wel eens terug krijgen.
 
Dat gaat inderdaad niet tergend traag. Umbutu kan ik niet draaien. Is beveiligd dat ik enkel windows kan draaien. Het staat zelfs vol op fora over mijn asusje dat windows 10 niet lukt erop, maar ik draai het toch lekker hoor. Ik denk dat ik mag heeeeeeeel blij zijn dat ik eerst de insider gedraaid heb, dat het me anders ook niet ging gelukt hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan