draadloos content op tv via laptop m.b.v. Netgear 2000 live entertainer??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste lui van PCTUTS, ik heb een probleem met mijn thuisnetwerk waar ik maar niet uit kom....Ik heb een laptop zonder HDMI aansluiting, maar met een gewone monitoraansluiting..(3*5 puntjes) Mijn tv heeft HDMI uitgangen en skart, maar geen monitoruitgang!!!!
Ik heb een draadloos thuisnetwerk, wat zo goed als werkt, maar er zit ook een Netgear 2000 live entertainer tussen...

Nou is de vraag: hoe kan ik mijn content via mijn laptop (Windows mediaplayer) naar mijn tv streamen draadloos, via Netgear?,
zodat ik films van de laptop live op tv zie????

Alvast bedankt voor uw antwoord

Groetjes Monique
 
Hoi Pluis,

Alvast bedankt voor je reactie. Dus als ik het goed begrijp moet ik weer een apparaat aanschaffen? Ik dacht echt dat ik met de Netgear EVA2000 live entertainer (groot woord voor een klein k..kastje waar ik dus waarschijnlijk niets aan heb) en mijn laptop met windows media player en een modem met ingebouwde router (alles aan elkaar gekoppeld, ik hoop op de goede manier) films op tv kon kijken via al deze apparaten.....Weer een illusie rijker!!!

Groetjes,

Monique
 
ik mis hier toch wel één en ander. je wil draadloos gaan omdat de uitgangen niet kloppen op laptop en de tv. dat zou misschien leuk zijn als extraatje, maar je kan toch perfect een kabel kopen die van VGA naar HDMI gaat? dat zal trouwens altijd stabieler van signaal zijn dan draadloos.

HDMI-to-VGA-Cable-AAA-Products-12-Month-Warranty-0.jpg


verder zou je in principe je netgear aan je persoonlijk netwerk moeten kunnen toevoegen via je router. als ik naar de specs van die netgear kijk is dat perfect mogelijk in ieder geval. alleen zal het wel wat zoekwerk vragen in de handleiding van je toestel. daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan