Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi
ik heb de oragne modem van philips (draadloos) nu is men probleem ik kan wel op het net maar niet de modem beveiligen via de site van belgacom heb ik een handleiding gekregen en by security kan ik wel een key ingeven dan moet ik naar wep gaan en wep only selecteren als ik dat doe verbreekt hij men verbinding en moet ik steeds de modem resetten heeft iemand een oplossing want als ik naar belgacom hulp lijn bel zeggen ze dat ze hier niet mee mogen helpen knappe gasten daar ik kan hun handleiding dus niet volgen???[OPLOSSING]
ok bedankt voor alle hulp ik ben naar een pc winkel (exell) geweest met dit probleem en om de beveiliging te maken moet je dit via een kabel doen en niet draadloos achteraf na je code in te geven werk alles perfect id belachelijke belgacom wij mogen je niet helpen met beveiliging hadden zij gewoon eerlijk hadden geweest moest ik geen 15 euro betalen bij exel en had ik men modem kunnen configureren bij een vriend met een netwerkkaart maar tis in orde nu bedankt aan de mensen die me hielpen

mag slotje op
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ok bedankt voor alle hulp ik ben naar een pc winkel (exell) geweest met dit probleem en om de beveiliging te maken moet je dit via een kabel doen en niet draadloos achteraf na je code in te geven werk alles perfect id belachelijke belgacom wij mogen je niet helpen met beveiliging hadden zij gewoon eerlijk hadden geweest moest ik geen 15 euro betalen bij exel en had ik men modem kunnen configureren bij een vriend met een netwerkkaart maar tis in orde nu bedankt aan de mensen die me hielpen

mag slotje op
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan