Status
Niet open voor verdere reacties.

atlantis

Steunend lid
Vip Lid
goeie avond,

mijn zoon heeft de laatste tijd, meer bepaald na het instaleren van digitale Tv (telenet) een minder goede draadloze verbinding van op zijn kamer. De router staat nochthans op de zelfde plaats als vroeger. Alleen komt internet nu eerst binnen via de switchbox van telenet, en vandaar naar de zelfde router van vroeger. Mijn shake is de diamontshake....dus dat kan geen probleem stellen.
hoe kan ik zijn ontvangst verbeteren? De router kan niet op een andere plaats gezet worden, tenzij er een soort verlengkabel bestaat...de kabel die van de router naar mijn desktop gaat is dan namelijk te kort.....Dus desktop met kabel en laptop zoon draadloos. Het is niet de bedoeling dat de desktop draadloos verbonden wordt...
thanks en nog een fijne zondagavond
 
Al eens geprobeerd om de router terug direct aan de kabel te hangen?
Normaal gezien geeft die switch geen enkel verschil.
Is dit echt het enige dat aan de installatie veranderd is?Merkt u op de desktop enig verschil?
 
is inderdaad het enige dat verander is: bijplaatsen van switch, digicorder en flatscreen. kabel komt binnen naar switch, van switch naar digicorder en naar router. router naar tv en naar desktop. flatscreen staat wel voor router, maar de tv stond vroeger ook voor de router.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan