Status
Niet open voor verdere reacties.
he hallo

waar kan ik driver vinden van mijn dvd rom op mijn laptop optiarc DVD-RW AD7530A ATA device
die staat er niet meer op kan mij iemand helpen om die terug te laten marcheren of weet iemand mij raad

gr luc
 
je kan proberen je dvd te verwijderen in apparaatbeheer. wanneer je de pc dan herstart zal hij zeggen nieuwe hardware gevonden en zal hij je dvd rom opnieuw installeren. anders geef je eens wat meer uitleg over welke pc het gaat (laptop, desktop) en eventueel welk moederbord je hebt dat maakt het dan voor ons ook makkelijker om te helpen met zoeken ;)
 
het is een laptop acer aspire 9300 en nu heb ik hem verwijderd en terug opgestart om te zien of hij hem terug instaleert maar zonder sucsec er is een fout of zo iets

gr luc
 
dan moet je zoeken naar nieuwe hardware,steek je cd van vista in de pc en deze instald hem automatisch,de drivers staan op je cd of dvd
 
het probleem is dat ik bij deze laptop geen cd's heb gekregen met driver er op
in die doos van die laptop zat niks van cd
 
dit krijg ik te lezen ze

Dit apparaat start niet. (Code 10)
Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.
 
met een cd ben ik niks want die start ni op
wat nu dan
als naar mijn computer ga zie ik mijn schijven en dat is het mijn cd rom staat er ni bij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan