Driver probleem webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel heb vandaag een nieuwe webcam gekocht van multimedia winkel en het is een sumvision aluminum Panther GX 4.0 mega pixels wel ik kwam thuis er zat geen cd bij en had eigenlijk weining tijd om terug te gaan want moet sebiet naar de voetbal ben trainer van mannekes van 8 jaar en wou zo graag tegen ik terug thuis kwam met mijn webcam werken en morgen is de winkel dicht dus moet ik zeker wachten tot maandag eer dat ik die software cd heb

Ondertussen heb ik al gezocht op google en ben via daar naar de wbesite van de fabrikant geweest maar daar geven ze een fout melding aan of website werkt niet als ik op mijn driver GX druk

tijdens het zoeken ondervind ik dat er meer mensen zijn met dat probleem

kan iemand mij uithelpen? en plz geen programmaatjes die je helpen om drivers te zoeken want die kosten geld
 
Ok ik heb een sumvision webcam phanter aluminium GX 4.0 MEGA PIXELS gekocht nu zit er geen drivers cd in de doos ;!


en kan nergens de drivers vinden voor de webcam :rant:

Bah wachten tot het maandag of dinsdag is want dan heb ik tijd om naar de winkel te gaan en zondag is die gesloten


Wat wil je. tot maandag of dinsdag wachten, of dat wij gaan zoeken ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Toch bedankt voor je hulp maar heb een driver gevonden ;)

Ja heb dus na de voetbal tot 5:30 opgebleven eindelijk een driver gevonden
ik wou dit als opgelost verklaren maar heb sinds 5:30 tot nu geen internet gehad mijn usb modem van proximus belgacom is weer de laatste tijd stom aan het doen :rant:


maar nu vind ik dat de kwaliteit er niet beter uit ziet dan de webcam die ik in mijn laptop heb ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan