Driver voor Logitech pro 400 in Win7/64

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fred1946

Gast
Ben al een paar dagen bezig om een driver te zoeken via Google en op Logitech site.
Heb van alles geprobeerd ook vista/64 driver.
Is iemand met een oplossing.
Alvast vriendelijk bedankt voor de respons.
 
Werkt het niet met de 64bit driver van Windows Vista?
Dat is alleszins de laatste driver die beschikbaar werd gesteld door Logitech. Als die niet werkt vrees ik ervoor dat je die cam nietmeer kan gebruiken voor Windows 7.
 
Heb ik ook al gedaan koop wel en nieuwe.
Het ging er bij om het moet werken,als ik op Google kijk zijn er een paar waar het ook werkt.
Nogmaals bedankt voor de moeite.
mvg Fred
 
Hey fred1946,

kan je nog eens naar de juiste type-aanduiding van je cam kijken ? Ik stel me de vraag of het geen Logitech QuickCam Pro 4000 is in plaats van een Logitech pro 400 zoals door jou gepost ?

De Logitech QuickCam Pro 4000 zou wél compatibel moeten zijn met Windows 7, zie ook hier en hier.

Door op de blauwe woorden in bovenstaande tekst te klikken kom je op een nieuwe pagina met aanvullende info.
 
Grominet ook jij vriendelijk bedankt voor je respons.
Is inderdaad Logitech QuickCam Pro 4000/Quickcam 8.4.1 voor Windows staat op de cd.
Ga even kijken op je info.
Ik heb de instal cd maar het werkt niet bij het einde van de installati niet compateble,vandaar deze vraag.
laat je het weten de uitkomst.
mvg fRED
 
Lana heb ik ook al geprobeerd krijg een kader met:dit product is niet ontworpen voor uw besturingssysteem.
Met de zelfde file met compatibiliteit en vista aan gegeven helpt ook niet.
Volgens mij moet het op een of andere manier lukken zo lees ik op Google.
Kan een andere kopen maar vind het leuk of het lukt(doorbijter).
Het rare is de mic op de cam werkt wel,maar kan geen instellingen doen voor beeld,in apparaatbeheer staat onbekend apparaat.
Bedankt voor je moeite.
Mvg Fred
 
Laatst bewerkt door een moderator:
OK, maar heb je het derde bericht goed gelezen op het Logitech forum. Gepost: 12-25-2009 07:12 AM
Het linkje dus in mijn bericht #7

Deze kreeg dezelfde melding als jij.

Probeer zijn werkwijze eens.
 
Webcam werkt.
Download Vista besturining 86/64 file.
Klik met je rechter muisknop op file, kies voor compatibiliteitsproblemen oplossen.
Kies voor Vista,kies dan voor instal.
Ga naar apparaatbeheer dan beeldapparaten(camera's en scanners.
Klik met je rechter muisknop en kies voor: zoek naar gewijzigde apparaten.
Dan krijg je een nieuw kader met webcam namen,kies voor Logitech,en aan de rechterkant zie je de file staan Logitech pro 4000,klik daar op en dan ok en het gaat instaleren.
En de webcam werkt.
Zelf even in de optie van Skype en andre programma's instellen.
Hoop dat het duidelijk is en iemand er mee helpt.
Allemaal vriendelijk bedankt voor je support en tijd.
MVG Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan