Status
Niet open voor verdere reacties.
heb gisteren pc van nichtje opnieuw geinstalleerd maar er was geen cd met drivers aanwezig, na de installatie geen geluid heb ik opgelost door de drivers van Realtek AC 97 te installeren en hadden weer geluid nu blijft toch nog het probleem van de gele vraagtekens in de hardware;



het moederbord is een MSI MS-6701 (Medion OEM) pc van den Aldi een vijf tal jaren geleden, schijnbaar zijn de drivers nergens meer te vinden heb zelf ook al een tijd rond gesurft maar nog steeds niet gevonden. Nu is mijn vraag of er iemand in het bezit is van de drivers of weet waar ik deze nog kan downloaden en hoe kan ik het probleem van de gele vraagtekens oplossen :vraagteken:
 
gebruik het progje driver magician en die vindt al de drivers voor je


ook in de nieuwsgroepen stonden 250000 drivers gepost

[hide]http://www.binsearch.info/?q=25_000_drivers_for_Windows&max=25&adv_age=120&server=[/hide]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die 25.000 driver heb ik ook, maar betwijfel of die van de medion daar opstaan, dat zijn wel OEM versies hé.
Als het dezelfde als de mijne is kan ik die cd uppen, heb nu toch een andere mobo.

Dat progje kan het misschien vinden, hopelijk lukt het daarmee.
 
Laatst bewerkt:
gebruik het progje driver magician en die vindt al de drivers voor je


ook in de nieuwsgroepen stonden 250000 drivers gepost

hidden content may not be quoted

heb al verschillende cd's met driver in de lezer gehad maar kan de drivers hierop blijkbaar niet vinden, tis zoals carlo aanhaald Medion Oem en dat is blijkbaar moeilijk te vinden. ;!
 
Met nummer word wellicht het modelnr bedoeld.
Dat is het nr dat begint met MD en dan mestal 5 cijfers.
Post die even als het niet lukt met de drivers die je aangeboden krijgt.
De medionpc zijn goed maar de service deugt niet.
Voor mijn medionscanner is de vistadriver op de medion support gezet, dat heeft 3 of 4 maand geduurd, dan was ie weer weg.
Ook deze voor xp was even later spoorloos.
Gelukkig heb ik er 2 copy van gemakt.
Geen medion voor mij, no way in hell.
 
Met nummer word wellicht het modelnr bedoeld.
Dat is het nr dat begint met MD en dan mestal 5 cijfers.
Post die even als het niet lukt met de drivers die je aangeboden krijgt.
De medionpc zijn goed maar de service deugt niet.
Voor mijn medionscanner is de vistadriver op de medion support gezet, dat heeft 3 of 4 maand geduurd, dan was ie weer weg.
Ook deze voor xp was even later spoorloos.
Gelukkig heb ik er 2 copy van gemakt.
Geen medion voor mij, no way in hell.

kan je misschien ook vertellen waar ik dat zou kunnen zien staan, als de pc moet worden doorgelicht heb ik ook Everest Home :vraagteken:
 
Ben de drivers nu aan t uppen, moet er over 15 minuten opstaan, zoek op carlo461 bij binsearch, zijn 7 rars, driver.rar.
Je kan proberen hé ;)

Greetz Carlo461

heb de drivers binnen, nu nog eens bekijken of het deze zijn. Als er nog iemand is die me kan vertellen waar ik de gevraagde nummer kan vinden??? Alvast bedankt tot op heden voor alle hulp :duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan