Dual boot xp vista : system restore points

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

skinny

Gast
Op mijn computer staan zowel xp als vista in een dual boot.
Wat ik nu echter opmerk is het volgende : alle herstelpunten gemaakt in Vista verdwijnen telkens als
de xp versie wordt opgestart. Dus van zodra Xp wordt opgestart dan verdwijnen de herstelpunten in Vista.
Weet er iemand een oplossing ???
 
Vista & XP zijn niet echt broer en zus hoor, heel erg compatibel met elkaar zijn die dus niet. Zelfs de Opstart van Vista is anders dan die van XP .... waar die fout danzit, ik zou het ook niet weten. Ik denk dat je dan best met Back-Up DvD's zou werken voor in geval van ...
 
backup

backup

Ik gebruik Norton Ghost voor backups en dat werkt beter als herstelpunten
Gr Berco
 
ben het niet zeker maar denk dat je het kunt voorkomen door in xp in te stellen dat hij geen herstelpunten mag maken op de schijf waar vista op staat denk dat dit het zal voorkomen ben het nu nog zelf aan het uit testen.
 
kan iemand me helpen? ik heb gebrande vista CD
maar als ik hem in de driver steek werkt het niet kan iemand me helpen? wat is het probleem?
 
start je pc wel op via cd? waarschijnlijk moet je in de bios het nog goed zetten dat je dvd drive opstart van schijf ;)
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan