Status
Niet open voor verdere reacties.

coiske

Overleden
eesrt is windows 7 geinstalleerd en daarna ubuntu 11.4 er is dan dual boot gecreeerd :
bij het opstarten eerst windows 7 (wat na een tijdje automatische opstart) of keuze ubuntu

mijn vraag is : als ik die ubuntu nu niet weer wil en alleen maar windows 7 hoe kan ik die dual boot verwijderen
(ik denk dat die dual boot : grub noemt)

gaat dat met fdisk /mbr of met de installatie cd en bootrec.exe /fixboot en bootrec.exe / fixmbr

bedankt voor jullie uitleg
 
Dit proggie is altijd gratis geweest en ik heb het nu ook weer gratis gedownload om te kijken of dit veranderd is.

Bijna onderin de pagina staat een Downloadbutton

EasyBCD Links



adware_free.png

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toch wel vreemd dat je het proggie niet kon downloaden via de website. Ik heb dit zojuist nog eens zonder problemen gedaan.
Ik was wat verbaasd toen je meldde dat hiervoor betaald moest worden. Op de website maakt men hier ook geen melding over.
Mijn rar bestand heb ik vanavond dus ook gewoon gratis gedownload van de site.

[edit] Dit staat er : EasyBCD is used and recommended by Microsoft, PC-World, PC-Magazine, Softpedia, PC-Welt, and hundreds more! Don't get left out – download it today, it's free!![/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb de link die je me hebt gegeven eens geopend in mozilla firefox en daarna eens met internet explorer en ik kwam altijd hetzelfde uit ...............ik klikt onderaan op die blauwe downloadknop en kwam in een ander scherm waar dan stond thanks ......enz en daaronder stond dan om een danotie te geven van 5-10-25-50-of zoals je wou in te vullen en dan kwam je weer in een ander scherm om te betalen
als je wilt zal ik eens die scherm afdrukken en je doormailen
 
hhhmmmmmm. Da's vreemd. Zal wel iets met de instellingen van de browser te maken hebben denk ik.
Bij alles wat ik wil downloaden met IE 9 krijg ik deze gele balk met de keuze: uitvoeren / opslaan of annuleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan