dvd-brander speelt met de voeten van de brave mens

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb al en jaar of 3 en dvd brander(plextor) deed het steeds prima
sinds en week als ik iets wil branden geeft hij telkens aan dat er geen dvd inzit
en als ik wil doen met en andere progamma schrijft hij één minuut
en stopt hij gewoon
heb nu al en dvd of 10 gebruikt en telkens het zelfde
weet iemand er en oplossing voor
 
heb dit ook voor gehad ,maar dan met een pioneer deed over een dvd 45 minuten voor te schrijven ,anders amper 8-10.dacht dat mijn computer stuk was .andere dvd brander ingestoken ging natuurlijk prima.de dvd die eerst in de computer stak in de andere computer gestoken ,en daar deed hij weer normaal. heb deze dan maar weer omgewisselt en nu doet die het ook weer perfect . even loskoppelen en weer aansluiten dan mischien ook je probleem opgelost
 
mischien raar maar ik heb dat ook gehad, en was gaan lezen bij google, en daar vond ik dat het mischien een virus kon zijn ,al achte ik dat niet voor mogelijk ,maar ik liet de bitdefender 8 erop los en die vond iets ,en daarna werkte hij weer als normaal en vond hij die dvd schrijver dus terug

proberen waart zou ik zeggen
 
Ik heb 3 NEC's een ND1300A 4x , ND2500A 8x en een ND4571A 16x dual layer met labelflash super content van en praktisch nooit problemen met herkennen van lege media
Ook heb ik een externe BTC 16x brander ook een heel goed toestel
En ik heb ook dat probleem al eens gehad was gewoon van de warmte even kabels uitrekken en terug steken was de oplossing
 
een plextor cd of DVD kunt ge updaten, mss marcheert hij dan beter.

ik heb soms ook een probleem met mijne DVD schrijver, hij erkent nie altijd dvd's die al beschreven zijn, hij geeft aan dat ze leeg zijn, en ik heb de inhoud van die DVD al eens bekeken via mijne DVD.

sommige bestanden kan ik zelfs niet van diene DVD op mijne harde schijf zetten, ben dan genoodzaakt om bij mijn vriendin te gaan en dat daar op een externe HD te zetten en zo op mijne HD.

heb nieuwe codecs geinstaleerd en mijne DVD geupdated, maar gaat soms nie.

t rare is dat , als ik vista opstart ipv XP, dat t dan wel gaat.
maar soms ook weer nie.
zal mss tijd worden om een nieuwe te kopen.

dat t rap nieuwjaar is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan