Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,:duimop:

Ik heb een probleem en kan het niet oplossen ,nl :als ik een dvd of andere software in mijn dvdspelers steek ,start deze niet vanzelf op.ik moet altijd terug naar "mijn computer "gaan en dan op autorun drukken.
Weet iemand soms een oplossing?

Bedankt.:applaus:
 
voor windows autorun is er een programma van microsoft dat het probleem oplost als het niet vista is.
Over welk besturingssysteem gaat het hier?
Voor xp kan je autorun repair downloaden.
Je moet wel een legale windows hebben.
Anders eens kijken bij softpedia, even google naar autorun repair download
 
BIJ XP

Klik op Startmenu >> Deze Computer.
Klik op Cd-speler >> Eigenschappen.
Selecteer nu het tweede tabblad Automatisch Afspelen.
Kies nu bovenaan voor het type cd dat in de cd-rom aanwezig is en onderaan welke actie er moet gebeuren.
Klik nu op Toepassen >> OK.

Bij Vista

Deze Computer -> Klik op een CD/DVD/USB/Etc. Drive -> Eigenschappen -> Automatisch Afpelen....

voor de meldingen of Typ regedit in startuitvoeren [ok, of enter].

Ga naar de volgende sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesCdrom

In het rechter scherm zie je de waarde "Autorun". Bij die waarde moet een "1" staan. Zoniet, dubbelklik op "Autorun" en verander die waarde in een "1" [zonder quotes].

Ga dan naar de volgende sleutel:
HKEY CURRENT USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesExplorer

In het rechter scherm zie je (als het goed is) de sleutel "NoDriveTypeAutoRun". De waarde moet zijn: 91. Zoniet, veranderen. Voorbeeldje hoe het eruit moet zien, vind je hier:
Autorun tutorial - autorun files from CD
 
BIJ XP

Ga naar de volgende sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesCdrom

In het rechter scherm zie je de waarde "Autorun". Bij die waarde moet een "1" staan. Zoniet, dubbelklik op "Autorun" en verander die waarde in een "1" [zonder quotes].

QUOTE]

Het is mogelijk dat hier door een programma de key "always disable autorun" werd toegevoegd.
Tune up utilities deed dat bij mijn pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan