Status
Niet open voor verdere reacties.
Een jaar geleden heb ik een dvd upgradeschijf gekocht(win7ultimatex64bitx64upgrade:pre-existing os license required)Men vraag is kan ik met deze dvd een schoone installatie maken. Hartelijk dank Frans1
 
hey frans deze vraag heb ik je al beantwoord in een ander forum waar ik je een antwoord voorzien heb ..
het antwoord is nog steeds neen , ..

aanpassing
het is mogelijk maar niet legaal ..
namelijk ga je het volgende doen ..
je plaats de upgrade dvd in de drive en je boot vanaf de dvd inplaats van een upgrade te doen kies je nu de optie geavanceerde installatie
het moment dat je gevraagd word de key in te geven sla je over , en je werkt de installatie gewoon af ..
nadien wordt er je de tijd gegeven om deze te activeren (30dagen) ..
in deze termijn moet je de win7 geactiveerdt hebben ..
maar en hier loopt het meestal mis ..de meeste geven hier dan de key in van hun upgrade dvd ..maar je moet de versie die je geinstalleerd heb telefonisch activeren ..

Indien de key niet word aanvaard kun je contact opnemen met een Microsoft Activation Center en de situatie uitleggen.
Zo kan je een wwaarschijnlijk een nieuwe key krijgen.
Belgium (32) (2) 401 2650 of (0) (800) 40758
 
Laatst bewerkt:
hey frans deze vraag heb ik je al beantwoord in een ander forum waar ik je een antwoord voorzien heb ..
het antwoord is nog steeds neen , ..

aanpassing
het is mogelijk maar niet legaal ..
namelijk ga je het volgende doen ..
je plaats de upgrade dvd in de drive en je boot vanaf de dvd inplaats van een upgrade te doen kies je nu de optie geavanceerde installatie
het moment dat je gevraagd word de key in te geven sla je over , en je werkt de installatie gewoon af ..
nadien wordt er je de tijd gegeven om deze te activeren (30dagen) ..
in deze termijn moet je de win7 geactiveerdt hebben ..
maar en hier loopt het meestal mis ..de meeste geven hier dan de key in van hun upgrade dvd ..maar je moet de versie die je geinstalleerd heb telefonisch activeren ..

Indien de key niet word aanvaard kun je contact opnemen met een Microsoft Activation Center en de situatie uitleggen.
Zo kan je een wwaarschijnlijk een nieuwe key krijgen.
Belgium (32) (2) 401 2650 of (0) (800) 40758

Einde discussie dank u
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan