Status
Niet open voor verdere reacties.
stomme vraag : kan van het buitenland een e-mail versturen met een belgisch mail adres ?? voorbeeld : jan.klaas@telenet.be die persoon is in portugal .... kan ik dan een mail ontvangen van jan klaas ?? ( e-mail adres is verzonnen !!! )
zo ja hoe ????
 
ok ..... maar dan is de 'header ' wel anders of niet ? indien niet kan ik dan iedereen een veeg uit de pan geven zonder thuis te zijn en bewijs dan maar dat ik het gedaan heb ????
 
Ik denk dat als jij denkt dat ge iedereen dan voor de gek houd, je jezelf enkel voor de gek houd.
 
beste Mik , ik denk dat jij denkt dat een modje mag zeggen wat ie denkt , als ie al iets denkt , dat ie denkt
voor zo'een taal krijg ik een blaam , en ik denk dat jij denkt dat dat dit niet kan , maar je denkt verkeerd denk ik of denk ik wat jij denkt te moeten denken , denk ik , of denk ik verkeerd , denk ik
en nu een blaam , oh arme , denk ik of denk ik verkeerd , denk ik ??
 
beste Mik , ik denk dat jij denkt dat een modje mag zeggen wat ie denkt , als ie al iets denkt , dat ie denkt
voor zo'een taal krijg ik een blaam , en ik denk dat jij denkt dat dat dit niet kan , maar je denkt verkeerd denk ik of denk ik wat jij denkt te moeten denken , denk ik , of denk ik verkeerd , denk ik
en nu een blaam , oh arme , denk ik of denk ik verkeerd , denk ik ??

Gabriel mik wil je helpen, maar zo te zien waardeer jij dit niet. Zo een onzin naar medewerker duld ik niet.
 
beste Mik , ik denk dat jij denkt dat een modje mag zeggen wat ie denkt , als ie al iets denkt , dat ie denkt
voor zo'een taal krijg ik een blaam , en ik denk dat jij denkt dat dat dit niet kan , maar je denkt verkeerd denk ik of denk ik wat jij denkt te moeten denken , denk ik , of denk ik verkeerd , denk ik
en nu een blaam , oh arme , denk ik of denk ik verkeerd , denk ik ??

Het beste is dat u wat minder denkt, want wat Mik schrijft is niets anders als de waarheid (maar soms kan die kwetsen)... en als u moest "weten" in plaats van "denken" hoe je anoniem op het internet kunt, dan kwam je hier geen gekke praat verkopen.
 
Ik denk dat als jij denkt dat ge iedereen dan voor de gek houd, je jezelf enkel voor de gek houd. ( citaatje van Mik )



even goed het antwoord lezen aub , het gaat em hier niet om te "weten " hoe je anonym op het net kunt , maar de vraag als het mogelijk is
duikelijker kan wel niet meer , of wel ?? en me uitlachen doe dat maar onder juilie groepje daar moogt alles " denken "
dus een zware blaam ??? buiten ?? joepie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan