Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
na enige tijd zoeken op het internet en site's waar ze drivers geven heb ik telkens een negatief zoekopdracht gehad.

kunnen jullie me even helpen ?

Wat heb ik nodig:
pc is notebook packard bell, easynote B 3510 en zoek de drivers voor wireless lan ( draadloos internet )
hebben jullie eventueel nog tips of welke drivers ook werken op deze notebook.

bedankt voor de hulp

met vriendelijke groeten,
DJ Wyboke
 
Drivermax installeren.
Kan je online, dan zoekd deze online en je kan in de free version 2 drivers/dag downloaden en installeren.
Lukt dit niet, copieer dan het versienummer van de gevonden driver en google even.
Of laat drivermax je hardware scannen, zo komen we er achter welke hardware je hebt.
Post dit dan helpen we even meezoeken.
 
De site van Packard Bell is onlangs vernieuwd, niets is terug te vinden! Kan zelfs de drivers van een notebook van vorig jaar niet meer terug vinden. Site vernieuwd om u beter te dienen!!!
 
@wivy, daarom juist dat ik hier even kwam hulp vragen :)

anders heb ik ook niet echt iets gevonden en normaal heb ik geen hulp nodig tot nu :s

@nijltjetweety euhh ja zal dat eens proberen, alleen staat deze pc nu niet bij me, maar bij iemand die zijn pc even niet kan missen

@ivan, is voor xp. Driverpack heb ik al een tijdje liggen, ook daar staat het er niet bij helaas, toch niet bij deze van mij :)
 
Vorig jaar deed ik het nog anders.
De packard bell die hier staat vond ik ook geen drivers.
Ik heb met diverse diagnostic tool gezocht, SIW, everest home, pcwizard en nog een.
Uiteindelijk gevonden welke kaart er in zat (voor bekabeld), dat is nog steeds realtek.
Op mijn andere pc gezocht naar realtecdrivers via google voor het model van realtec, eens online, drivermax er op en aan 2 updates/dag verder gewerkt.
Nu heb ik alle drivers een backup van gemaakt met drivermax, en deze geintegreerd in mijn cd van XP via nlite.
Of het zal werken weet ik niet, dat ga ik eens testen als de slipstream voltooid is.
Ik ga dan eens een partitie verkleinen.
het is ook enkel als dubbele beveiliging, want mijn pc terugzetten ga ik eerst doen via de img die ik maakte via HDclone.
Zo heb ik 2 kansen als er iets verkeerd loopt.
(nlite is enkel voor XP, vista en seven zijn andere tool voor).
Ik hoop dat je hier nog een extra tip bij meekrijgt toekomstgericht, zo kan de pc hopelijk sneller hersteld bij falen van de schijf.
 
Laatst bewerkt:
de meeste pc's die ik heb, komen binnen en gaan weer buiten, maar iemand belde me en zei dat ik hem zeker kon helpen met zijn draadloos internet... niet dus door de stunt van PB :)

Als ik me niet vergis heeft mijn liefje ook een easynote B 3510.
Dus kan ik ook met drivermax de drivers afhalen en gebruiken op die andere laptop?
 
Installeer eens everest ultimate trial.
Sluit het venster om de full edition te krijgen en ga naar computeroversicht.
Scrool omlaag en je netwerkkaarten staan er op.
Op mijn packard bell (ca 18 maand oud) is dat de ralink 802.11n
De download voor mijn kaart vond ik hier

Kijk eens in everest onder moederbord/chipset.
De northbridge is meestal van Intel, in mijn geval de Intel cantiga GL40
Zoek dan op de site van Intel naar de chipsetdriver of post even wat je daar leest.
Je bekabeld lan netwerk word hierin ondersteund.
Maak verbinding met een kabeltje en start drivermax opnieuw.
 

Bijlagen

  • everest ultimate trial.jpg
    everest ultimate trial.jpg
    67.1 KB · Weergaven: 98
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan