Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
Luisteraar Marie Van Ransbeeck kreeg maandag een bericht van Scarlet in haar mailbox waarin stond dat zij - samen met haar collega's van de vzw waar ze voor werken - verplicht zijn hun internetverbinding te verbreken .



Marie heeft echter geen contract met Scarlet voor haar ADSL verbinding, maar wel met Xtreme ADSL. De facturen van deze laatste werden trouwens altijd op tijd betaald.



Intussen wordt de vzw 'gegijzeld' en kunnen ze er niet naar behoren werken: Er is immers geen internet meer.



De schade loopt op. En geen van de betrokken bedrijven is nog telefonisch bereikbaar. Wat nu?


Iemand een idee wat hier speelt??
 
ben eens gaan zoeken. is die gebruiker wel zeker dat ze niet bij Scarlett zitten? deze hebben namelijk een pakket voor bedrijven dat Xtreme noemt...

Scarlet Xtreme is verkrijgbaar in twee versies:

* Scarlet Xtreme Compact biedt naast 1 vast IP-adres een maximum debiet van 4,6 Mbps downstream en 384 Kbps upstream internetverkeer voor 10 computers.

* Scarlet Xtreme biedt, naast 4 vaste IP-adressen (uitbreidbaar tot 8), een maximum debiet van 6 Mbps downstream en 640 Kbps upstream internetverkeer voor een onbeperkt aantal computers.


ik durf dus twijfelen aan het feit dat ze bij Xtreme ADSL zijn aangesloten...
 
XtremeADSL is een provider die alles huurt van Scarlet. Omdat XtremeADSL geen betalingen meer doet (sinds lange tijd) heeft Scarlet de overeenkomst opgezegd en alle verbindingen verbroken.
 
XtremeADSL is een provider die alles huurt van Scarlet. Omdat XtremeADSL geen betalingen meer doet (sinds lange tijd) heeft Scarlet de overeenkomst opgezegd en alle verbindingen verbroken.

dat verklaart veel ;) jammer dat de eindklant hier slachtoffer van moet zijn. En XtremeADSL promoot momenteel nog wel de nieuwe snelheid op hun site...;!
 
Lees het vervolg maar in mijn belangrijk berichtje ivm mijn overstap.
Ik ga nu nog even een mailtje sturen richting consumentenorganisatie's.
 
heb ik gelezen hoor. en ik geef je absoluut gelijk in die topic: het zijn machtsmisbruikende piraten. Maar een provider die de diensten van een andere firma gebruikt ( of dat nu Xtreme of iets anders is) dient wel zijn facturen te betalen hé ;)
 
Wel eigen netwerk

Wel eigen netwerk

Blijkbaar hebben ze bij xtremeadsl wel een eigen netwerk, en is het niet Scarlet die xtremeadsl heeft afgesloten, maar xtremeadsl die Full Telecom heeft gedagvaard, wegens wanprestaties - waarop Scarlet op deze manier heeft gereageerd (als je het mij vraagt kleinzielig).

Ben al enkele jaren klant bij xtremeadsl, en moet zeggen dat de service altijd perfect is geweest.

Stabiele lijnen, en een degelijke service, meer heb ik niet nodig - en dat heb ik steeds gehad bij xtremeadsl.

Ondertussen nog steeds een tevreden klant bij xtremeadsl, dus van dat netwerk kan ik enkel zeggen dat ze inderdaad een eigen netwerk hebben, en als ik me niet vergis heeft Scarlet dat niet meer, maar huren ze van Belgacom.
 
je hebt mensen die nooit klagen over hun provider en je hebt mensen die altijd maar klagen omdat ze niet beter weten,soms gewoon te gierig of te koppig om een paar euro's meer uit te geven en een goeie verbinding te verkrijgen,bv telenet is wat duurder maar hierover zijn niet zoveel klachten als adslof wat dan ook,goedkoper is daarom niet beter
 
Blijkbaar hebben ze bij xtremeadsl wel een eigen netwerk, en is het niet Scarlet die xtremeadsl heeft afgesloten, maar xtremeadsl die Full Telecom heeft gedagvaard, wegens wanprestaties - waarop Scarlet op deze manier heeft gereageerd (als je het mij vraagt kleinzielig).

Ben al enkele jaren klant bij xtremeadsl, en moet zeggen dat de service altijd perfect is geweest.

Stabiele lijnen, en een degelijke service, meer heb ik niet nodig - en dat heb ik steeds gehad bij xtremeadsl.

Ondertussen nog steeds een tevreden klant bij xtremeadsl, dus van dat netwerk kan ik enkel zeggen dat ze inderdaad een eigen netwerk hebben, en als ik me niet vergis heeft Scarlet dat niet meer, maar huren ze van Belgacom.

Hier staat toch een heel andere uitleg: De Standaard Online - Internet plots weg bij xtremeADSL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan