Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkie

Steunend lid
Vip Lid
De dochter zou een paar filmpjes van Youtube willen op de pc bewaren.
Vroeger gebruikte ik hiervoor Youtube Downloader, maar deze schijnt niet meer te functioneren, ook de laatste nieuwe versie werkt niet.
Ik krijg steeds de foutmelding HTTP/1.1 4033 Forbidden.
Wie weet een programmaatje om die filmpjes te bewaren op de pc?

THX
 
rikkie het zelfde hier en met tubesucker is dat ook werkt niet meer
ik gebruik het program save2pc light dat gaat nog wel ;)
 
Ik gebruik hiervoor de nieuwste realplayer met een plugin die het mogelijk maakt via een simpele knop boven elk flashfilmpje "download this video" Die kan je dan omzetten naar gewenst formaat.
 
Thx voor alle reactie's,
Ze gaat het vanavond nog testen se.
Indien nog suggesties steeds welkom!!!
'k Zal zeker nog iets laten weten!
 
Ik gebruik altijd Firefox met de gratis "DownloadHelper" plugin, die ondersteund alle standaard video, audio en image extentie's + dat je er zelf ook manueel nog kan toevoegen.
Meer info over die plugin vind je op http://www.downloadhelper.net
 
Voor Firefox lijkt de downloadhelper inderdaad ook de beste oplossing,
ook mijn favoriet hier...
Mocht ik echter een filmpje echt niet kunnen downloaden via firefox of explorer,
dan gebruik ik maxthon (browser) waarin een file sniffer zit, en deze plak ik dan gewoon
in flashget !! Lukt altijd !
 
Oké mannen,

Ze heeft er reeds een paar geprobeerd.
Met de "DownloadHelper" plugin van FireFoxleek mij het handigste.
Echter de file's komen binnen in een onbekend formaat, .flv,
Weet er iemand hoe de files in bv. .avi of .mpg kunnen opgeslagen worden of moeten deze geconverteerd worden met ... ?
 
Zelf heb ik het k-lite codec pack gedownload waardoor je alles kan afspelen met mediaplayer classic en je kan zelfs flv afspelen op windows mediaplayer.
Zelf heb ik ook al geprobeerd om gewoon de files van extensie te veranderen naar avi. Lukte ook !
Je kunt ook het programma riva flv encoder gebruiken en de extensie van output daar in avi zetten.

Je kunt ook als laatste opteren om je youtube filmpje rechtstreeks te converteren en downloaden zoals bv. sites als
http://catchvideo.net/, maar dit duurt wel even...

Persoonlijk vind ik het k-lite pack geweldig, omdat je dan zo goed als alle codecs hebt om alles af te spelen, en het is gratis !!!
 
ik download de filmkes met save 2pc
je moet gewoon de link kopieeren en daar inplakken
en dan kun je kiezen in welke extentie je het wil



eddit : ik vind wel dat je ze moet afspelen op een klein scherm bvb een draagbare dvd speler
 
Laatst bewerkt:
Zelf heb ik het k-lite codec pack gedownload waardoor je alles kan afspelen met mediaplayer classic en je kan zelfs flv afspelen op windows mediaplayer.
Zelf heb ik ook al geprobeerd om gewoon de files van extensie te veranderen naar avi. Lukte ook !
Je kunt ook het programma riva flv encoder gebruiken en de extensie van output daar in avi zetten.

Je kunt ook als laatste opteren om je youtube filmpje rechtstreeks te converteren en downloaden zoals bv. sites als
http://catchvideo.net/, maar dit duurt wel even...

Persoonlijk vind ik het k-lite pack geweldig, omdat je dan zo goed als alle codecs hebt om alles af te spelen, en het is gratis !!!

Extensie veranderen lukt niet... Wel geluid geen beeld.
Met het installeren van een andere codex op de pc zetten, dan zal hij waarschijnlijk niet spelen op de DVD-speler op tv.
Misschien je riva flv encoder gebruiken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan