Een heel oud topic ( tevreden over windows 7 ? )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog steeds tevreden met Vista....en mijn leven gaat nog steeds door. Ook zonder die 7

Ik gebruik hier ook nog steeds regelmatig Vista 32 en 64 bits hoor.
Mijn bevindingen zijn dat een vergelijkbare configuratie met Windows 7 , behoorlijk wat sneller is dan Vista.
 
nee, maar ik ben heel tevreden over win 7 als opvolger van win xp! Vista ken ik niet, oef!!!
 
nog altijd xp-pro en win 7 fan. Het leuke van win 7 is dat je die ook in xp-mode kan zetten ZONDER VM-ware of iets anders.Geen LICENTIE nodig voor de XP! (werkt niet bij alle win 7-edities)
 
Heel tevreden over de 7. Heb het een tijdje laten lopen naast mijn XP-Pro maar besefte heel vlug dat ik van langs om meer de 7 selecteerde.
Heb gepast voor Vista omdat de meesten problemen ermee hadden.
 
ik denk dat we het allemaal eens zijn dat 7 1000x beter is dan vista. lichter, stabieler, toegankelijkere interface....
maar ik blijf een sucker voor xp. ik kan er geen afscheid van nemen :p
 
ik denk dat we het allemaal eens zijn dat 7 1000x beter is dan vista. lichter, stabieler, toegankelijkere interface....
maar ik blijf een sucker voor xp. ik kan er geen afscheid van nemen :p

de industrie deelt ook deze mening ziekenhuizen, telenet (?), BGC (zeker), VAB en ... gebruikers
 
de industrie deelt ook deze mening ziekenhuizen, telenet (?), BGC (zeker), VAB en ... gebruikers

telenet voorziet zijn mensen van vista ultimate laptops/desktops met office 2007 op... heb dat ook nooit begrepen... vraag aan gelijk welke admin van een bedrijf waar ze liefst mee werken in hun netwerk en je kent het antwoord.
 
ik denk dat we het allemaal eens zijn dat 7 1000x beter is dan vista. lichter, stabieler, toegankelijkere interface....
maar ik blijf een sucker voor xp. ik kan er geen afscheid van nemen :p

Dat strekt U tot eer, trouw blijven aan iets dat goed is.
 
telenet voorziet zijn mensen van vista ultimate laptops/desktops met office 2007 op... heb dat ook nooit begrepen... vraag aan gelijk welke admin van een bedrijf waar ze liefst mee werken in hun netwerk en je kent het antwoord.

innige deelneming Antwanneke, BGC blijft liever bij xp_pro. soms gaan wij bij oudere apparatuur naar WIN95 en het werkt!
om de software in telecom-industrie (algemeen) kost een enorm bedrag om up-te-graden naar iets ...onbekend?
Voor de administratie kregen wij/krijgen we wel office 2010, maar als tech hebben wij er weinig aan!dus ....
 
Nog een jaartje dan zullen we wel afscheid moeten nemen van XP.
Nu ik ben HEEL tevreden hoor van win 7 64bit
ook nog een pcke met vista 32b die ook goed draait :p ( wel wat getweaked ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan