Status
Niet open voor verdere reacties.

ulla545

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, ik ben Ulla, een vrouw van bijna 68 en ik ben woonachtig te Brussel. Na het overlijden van mijn enige zoon voor nu bijna 7 jaar, kreeg ik van iemand een oude laptop en heb mij dan op de cyberwereld gestort. In't begin ging het maar moeizaam met vallen en opstaan. Maar beetje bij beetje werd ik wegwijs. Natuurlijk heb ik niet de nodige basiskennis van de hardware zelf. Maar daarvoor heb ik mij dan ook hier geregistreerd. Het is fijn om geholpen te worden op een degelijke en vooral voor de leek verstaanbare manier. Er is iets dat mij fier maakt, in't begin ging ik bij mijn kleinzoons te rade, vandaag komen zij soms bij mij om raad vragen. groetjes Ulla :zweet:
 
Ulla, Allereerst welkom hier. Ik vind het een dikke proficiat waard dat ge op die manier nog de wereld wil verkennen. Alle respect hiervoor. Velen zouden aan Uw jaren niet meer de moed hebben er aan te beginnen. Maar met blijven leren blijf je ook jong van geest. Je moet niet alles kennen. Als je in de bovenkamer maar bezig blijft hé.
 
Bedankt voor de welkom. Zou mijn pc niet meer willen missen en idd hij houdt mijn bovenkamertje in goede staat. Heb o.a. via mailgroepen kennis gemaakt met mensen over de hele wereld. En ik heb "beeldbewerking" ontdekt. Daarmee ben ik dan wel efkes zoetjes. (lachen)
 
Bedankt voor de welkom. Zou mijn pc niet meer willen missen en idd hij houdt mijn bovenkamertje in goede staat. Heb o.a. via mailgroepen kennis gemaakt met mensen over de hele wereld. En ik heb "beeldbewerking" ontdekt. Daarmee ben ik dan wel efkes zoetjes. (lachen)

OOK als we dit kunnen aan mensen brengen dat ze op die manier en die leeftijd "Nieuwe dingen" kunnen ontdekken die hun interesse wegdragen, dan zijn we goe bezig.
 
Een mooi verhaal om te lezen, en van harte welkom! Niet alleen hier, maar namens de gehele computerwereld ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan