Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
...ik krijg zopas in zéér slecht Nederlands een bericht op mijn scherm:

"U moet batterij software te updaten; anders zal je telefoon over 24 uren blokkeerd worden - klik OK"

Niet Ok gedaan, maar mijn S4 her-opgestart.

Is dat een grap, Ransomware of wat kan dat zijn??????

WW
 
een vergelijkbaar bericht kreeg ik ook hier deze morgen op mijn gsm terwijl deze aan de lader hing ...
heb deze dan effe uitgezet , batterij eruit gehaald , sim kaart er effe uit en alles weer na 1 minuut aangekoppelt...niets meer gehoort of gezien .
 
Oké merci.
Ik heb Avast laten scannen en niets gevonden.
Is de manier van Q doeltreffender dan gewoon herstarten zoals ik heb gedaan?
 
Oké merci.
Ik heb Avast laten scannen en niets gevonden.
Is de manier van Q doeltreffender dan gewoon herstarten zoals ik heb gedaan?

Daar kan ik niet meteen op antwoorden WaWa. maar ik denk niet dat er iets verkeerds is met u smartphone uitschakelen op zo een moment. Die van Q is drastischer, maar of die minder kwade dingen zou eventueel kunnen doen met je smartphone of abbo, denk het eerlijk gezegd niet, zolang je maar niet ingaat op de eisen van die malafide praktijken is er eigenlijk nog niets gebeurt.
 
Er is nog niets gebeurd.
Mijn S4'tje werkt nog zo vrolijk als voorheen.

Het heeft nochtans al véél gebruikssporen van te vallen en onzacht terecht te komen: gebarsten vensterhoeken en rand-beschadigingen die ik heb effen gevijld... een echt gebruiksvoorwerp dus.
 
Er is nog niets gebeurd.
Mijn S4'tje werkt nog zo vrolijk als voorheen.

Het heeft nochtans al véél gebruikssporen van te vallen en onzacht terecht te komen: gebarsten vensterhoeken en rand-beschadigingen die ik heb effen gevijld... een echt gebruiksvoorwerp dus.

Dan zal er waarschijnlijk niets aan de hand zijn met je S4 WaWa. die gebruikssporen hebben er helemaal niets mee te maken. Maar mijn smartphone is mijn god, dus die mag niet vallen. Het is natuurlijk ook een gebruiksvoorwerp, maar ik ga er heel zorgvuldig mee om. zit in een beschermhoesje. Mijn Xperia L die jammergenoeg heeft leren zwemmen zag er nog na anderhalf jaar spiksplinternieuw uit. Daar was nog niets aan te zien. Terwijl die dagelijks met mij mee ging en ik er dagelijks heel veel mee bezig was. Mijn moto E is nu mijn metgezel en die mag ook niet vallen. Ik ben daar heel voorzichtig mee, let heel goed op. Maar ik doe dit eigenlijk met alles wat van mij is. Mijn netbookje word ook wekelijks mooi gepoetst, mag ook niet vallen, gaat ieder avond mooi in de schuif.
 
Ik zou wat van je kunnen opsteken. Zou ook wat beter er voor moeten zorgen. Een nieuwe is veel geld en alles opnieuw installeren.
 
Ik zou wat van je kunnen opsteken. Zou ook wat beter er voor moeten zorgen. Een nieuwe is veel geld en alles opnieuw installeren.
WaWa, en ik kan van u veel opsteken. Maar ik ben gewoon heel erg voorzichtig met mijn spullen. Mijn kinderen zijn dat ook niet en je kan niet geloven hoe erg dat dit aan mij vreet soms. Was het niet dat ik deze winter gevallen ben met mijn scooter en dat er eens een keer iemand hem omver heeft gereden, blinkt deze ook nog als nieuw hoor. Terwijl deze altijd buiten staat. Dat is te zien aan de uitlaat en zo, maar verder is het nog gelijk nieuw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan