Status
Niet open voor verdere reacties.
Weeral een aantal mensen die hun job kwijt zijn.

Misschien, Redcoon en Media Markt zijn beide onderdeel van Media Saturn Holding.
Kan dus zijn dat alles uit één en hetzelfde magazijn komt.

Wat wel kan gebeuren is dat alle klanten van Redcoon niet automatisch naar Media Markt gaan, maar hun online inkopen elders gaan doen. Als je van vaste klanten mag spreken natuurlijk.

Als ik naar mijzelf kijk, koop ik meestal Online bij een voor mij bekend bedrijf waar ik zelf of andere bekenden al iets gekocht hebben. Daarnaast doe ik dan eerst prijsvergelijking en kies dan uiteraard voor de goedkoopste. ( Nederlander hé !!! )
Incidenteel als het prijsverschil dusdanig groot is, wil ik wel eens een gokje wagen en doe dan eerst een zoekactie via Google naar recensies van zo'n voor mij nieuw bedrijf.
 
Voor elektronica wend ik mij steevast naar een paar sites. Die ene omdat die een winkel op 1 km van mijn deur heeft. Dan nog een paar waaronder eentje waar ik ook zelf naartoe kan gaan. Vind dit nog steeds het beste om aankopen te doen . Dan nog enkele online winkels, maar als de prijs meevalt in de echte winkel koop ik nog het liefst in een echte winkel.
 
Soms heb ik wel eens 20 of 30 van hetzelfde nodig en dan is een Online winkel meestal de beste oplossing omdat deze een grotere voorraad heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan