Status
Niet open voor verdere reacties.
A

alkloost

Gast
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn email in Microsoft Office Outlook 2013. Zowel in mijn desktop, laptop en telefoon krijg ik mijn mails in 2-voud binnen. Ik heb binnen google wel enige mogelijkheden gezien. maar elke keer hebben ze daar over OUTLOOK.COM en niet MICROSOFT OFFICE OUTLOOK 2013.
Wie kan mij van dit probleem afhelpen.

Groet,
Albert
 
Gebruik overal IMAP. Met POP ga je de mails normaal gezien verplaatsen (met optie om een copy achter te laten). Dit bij elkaar zou er wel eens voor kunnen zorgen dat op een client met IMAP de mails dubbel gaan binnenkomen. Eén keer van de normale actie, en dan nog een keer van de copy tgv de POP actie... Ben hier niet helemaal zeker van, want dit is een complexe situatie. Maar het is alleszins zo dat je met verschillende clients altijd best met IMAP werkt.
 
email in tweevoud

email in tweevoud

Gebruik overal IMAP. Met POP ga je de mails normaal gezien verplaatsen (met optie om een copy achter te laten). Dit bij elkaar zou er wel eens voor kunnen zorgen dat op een client met IMAP de mails dubbel gaan binnenkomen. Eén keer van de normale actie, en dan nog een keer van de copy tgv de POP actie... Ben hier niet helemaal zeker van, want dit is een complexe situatie. Maar het is alleszins zo dat je met verschillende clients altijd best met IMAP werkt.


Ik krijg de mails in tweevoud binnen op mijn telefoon, laptop en desktop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan