Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Heb een Samsung Galaxy S3 gekregen en heb mijn email accounts erin gezet.
Yahoo,
Telenet
Gmail

Mailtjes die naar gmail worden verzonden kan ik op wifi direct ontvangen ( ik werk alleen met wifi, dus geen abonnement voor buiten)
alle andere mailtjes die komen niet binnen tenzij ik manueel synchroniseer,
nu er staat ergens in de opties, "tijdstippen automatisch opnieuw verzenden", dit staat bij mij op 10 keer, moet ik dit misschien op 20 keer zetten, is dit het aantal keren dat de gsm probeert de mails te verzenden?

Groetjes,

Ed
 
Hallo,

Heb een Samsung Galaxy S3 gekregen en heb mijn email accounts erin gezet.
Yahoo,
Telenet
Gmail

Mailtjes die naar gmail worden verzonden kan ik op wifi direct ontvangen ( ik werk alleen met wifi, dus geen abonnement voor buiten)
alle andere mailtjes die komen niet binnen tenzij ik manueel synchroniseer,
nu er staat ergens in de opties, "tijdstippen automatisch opnieuw verzenden", dit staat bij mij op 10 keer, moet ik dit misschien op 20 keer zetten, is dit het aantal keren dat de gsm probeert de mails te verzenden?

Groetjes,

Ed

Ik denk dat dit op automatisch moet staan. Maar heb nu mijn gsm nu niet bij mij en ik heb enkel 2 gmail accounts. Dus gebruik ik de gmail app.
 
wat ik ook raar vind is, als ik mijn smart phone synchroniseer voor mijn email dan komen er maar een aantal mails binnen, gelijk deze morgen waren er het 8, als ik dan op de pc kijk dan stonden er daar 22 in, dus hij trekt niet alles binnen naar mijn gsm

Ed
 
Hoi beste mdc1756, daar ik de gmail app gebruik weet ik het niet meteen waar je dit kan aanpassen in u mail app. Niet alle app's werken ook hetzelfde, ik weet dat het een S3 is, maar ik weet niet wat voor app daar standaard op geinstalleerd staat. MIK had ook laatstleden problemen met zijn mails op zijn smartphone en heeft alles netjes kunnen oplossen met mymail.
Hier vind je de link http://www.pctuts.be/f520/mail-programma-mymail-48212/
Deze werkt heel goed volgens MIK zijn expertise en die vertrouw ik blindelings.
 
wat ik ook raar vind is, als ik mijn smart phone synchroniseer voor mijn email dan komen er maar een aantal mails binnen, gelijk deze morgen waren er het 8, als ik dan op de pc kijk dan stonden er daar 22 in, dus hij trekt niet alles binnen naar mijn gsm

Ed

Je spreekt van binnenhalen op Uw pc. Is dit met Outlook van Office? Indien ja, dan is het mogelijk de berichten van de server automatisch te verwijderen als ze binnengehaald zijn. Dus, dat kan de reden zijn waarom er maar 8 meer stonden op Uw smartphone.
 
Op pc krijg ik ook de spam binnen en op mijn gsm niet. die steekt hij daar in de spam map, maar op mijn pc opent mijn spam map mee open. Dus zie ik op de pc ook meer mails dan op de gsm, maar de filter daarop staat enkel op primair. Dat kan ook een reden zijn dat je op je gsm minder mails ziet dan op je pc.
 
dag iedereen,

mijn mails van telenet worden op de server bewaard dit heb ik zo ingesteld, voor de rest heb ik nog een yahoo account maar het schijnt toch niet te werken,
ik zal het eens met mymail proberen na mijn serie werken die vandaag begint, dus tot een dezer;
alvast bedankt.

groetjes,

Ed
 
Denk wel dat het met mymail gaat lukken, want MIK had ook al van alles geprobeerd en nu heeft hij met mymail geen enkel probleem meer. Hij heeft ook meerdere accounts. Veel werks. Ik werk gewoon in dag ritme, uit gezondheids redenen mag ik in niets anders werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan