emailadres hotmail niet meer actief in incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Weet er iemand hoe ik mijn hotmail emailadres weer actief kan maken via incredimail

Tot 1 september kon ik mijn mail van hotmail binnenkrijgen via incredimail.
Er is blijkbaar iets veranderd voor het hotmail adres.

Inkomende email pop3.live.com
uitgaande email smtp.live.com.

Dit heb ik veranderd in incredimail en outlook maar nu krijg ik steeds de melding
kan niet verbinden met de inkomende server pop3.live.com

Hoe krijg ik het weer voor elkaar dat incredimail ook mijn hotmail ophaalt?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarschijnlijk hebt u, net als alle andere Hotmail gebruikers enkele mailtjes ontvangen van MS over het verdere verloop van Hotmail.
Daar stond nochtans alle uitleg in. Hier hebt u het voornaamste ervan:

<<Als je e-mail van je Hotmail-account wilt blijven ontvangen, kies dan een van de alternatieven hieronder voor 1 september 2009. Na deze datum kan nieuwe e-mail alleen in je e-mailprogramma's worden afgeleverd via de volgende alternatieve oplossingen.

Als je Microsoft® Office Outlook® gebruikt om Hotmail te lezen, kun je Office Outlook Connector gratis downloaden om Windows Live™ Hotmail® via Outlook 2003 of 2007 te openen. Als je Outlook 2002 gebruikt, moet je de instellingen in je programma wijzigen om toegang tot Hotmail te krijgen. Klik hier voor meer informatie.

Als je Outlook® Express gebruikt om Hotmail te lezen, kun je Windows Live Mail gratis downloaden (aanbevolen) of de instellingen in het programma wijzigen om Hotmail via Outlook® Express te openen. Klik hier voor meer informatie over je opties.

Als je Entourage® gebruikt om Hotmail te lezen, kun je de instellingen in het programma wijzigen om je e-mail te lezen. >>
 
Laatst bewerkt:
ik heb de instellingen gewijzigd maar krijg alnog geen verbinding.
Instellingen zijn inkomende email server pop3.live.com
uitgaande server smtp.live.com

wat moet er nog eventueel veranderd worden?
 
Volgens mij heb ik alle instellingen goed staan maar krijg toch de foutmeldingen.
Via incredimail kan ik wel post van hotmail ontvangen maar niet versturen.
Via outlook express krijg ik ondetrstaande foutmelding bij het verzenden van post.


Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd.
Het e-mailadres van de afzender is sofro994@hotmail.com. Onderwerp 'ldfng', Account: 'Hotmail', Server: 'smtp.live.com', Protocol: SMTP,
Reactie van server: '550 5.7.3 Requested action aborted; user not authenticated', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Ja, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC78

pop3.live.com
smtp.live.com


Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is sofro994@hotmail.com.
Onderwerp 'ldfng', Account: 'Hotmail', Server: 'smtp.live.com', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.7.3 Requested action aborted; user not authenticated',
Poort: 25, Beveiligd(SSL): Ja, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC78

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken.
Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'Hotmail', Server: 'smtp.live.com', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Ja, Foutnummer: 0x800CCC0F
 
Probeer dit eens:

Computerclub Rundgraafpark: Outlook Express - Hotmail instellingen per 1 september 2009

lindavancolen heeft dit al gisteren ook al es voorgesteld bij iemand met Hot Mail problemen!

Pctuts.be - zoekresultaten

http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook/HA011128331043.aspx

Misschien levert dit iets op: accountgegevens volledig verwijderen uit je é-mail prog, desnoods rebooten, en je account opnieuw aanmaken??? Het is belangrijk dat u hierna de e-mailberichten in het \'Postvak Uit\' verwijdert en opnieuw aanmaakt. U kunt anders opnieuw dezelfde foutmelding krijgen.


Al eens een update gedaan van incredimail ?

grtz.wivy
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al het voorgestelde al geprobeerd...zonder resultaat.
Ben vervolgens gaan zoeken via google naar de foutmeldingscode serverfout 550.
Het feit dat ik wel email van hotmail kan ontvangen maar niet versturen is op zich vreemd.
Echter een van de mogelijkheden voor deze fout is dat hotmail nu beveilgd is via ssl en mijn provider dit niet of nog niet ondersteunt.
Ik verstuur via gmail een bericht naar mijn hotmail en kan dit via incredimail ontvangen.
Omgekeerd echter gaat niet.
Toegang geweigerd voor dit hotmailadres door de server.(foutcode 550)
Daaruit kan ik concluderen dat de fout ergens bij de provider moet liggen.
Ik heb een ticket geopend bij mijn provider en wacht op een reactie van hen.
Ik hou jullie op de hoogte.
 
Even copy-paste gedaan van ander topic (lachen)

Via Extra - Accounts... - tabblad Email, Hotmail - Eigenschappen
even de tabbladen overlopen:
Algemeen : vinkje bij : account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie
Servers :
Het servertype is
POP3
Inkomende :
pop3.live.com
Uitgaande :
smtp.live.com
Server voor inkomende e-mail :
accountnaam en wachtwoord invullen
vinkje bij : wachtwoord onthouden
Server voor uitgaande e-mail :
vinkje bij : voor deze server is verificatie vereist
bij instellingen : vinkje bij : Aanmelden met ...... en Wachtwoord onthouden
accountnaam en wachtwoord invullen
Geavanceerd :
bij Uitgaande e-mail :
587
vinkje bij : voor deze server is .....
bij Inkomende e-mail :
995
vinkje bij : voor deze server is .....

Schijnt opgelost daar. Succes dermee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan