Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
ik werk met skynet en met daarvoor 2 letters en 6 cijfers. en deze zou ik graag willen veranderen naar mijn persoonlijke naam. ik heb dus mijn account verandert naar mijn naam alles ging goed tot dat hij mijn wachtwoord(belgacom) vroeg. dus hij aanvaarde dit niet. dus heb ik hem maar in de juiste oorsprong gezet en alles was terug zoals vroeger. ik werk met windows live mail en zou toch graag mijn naam willen gebruiken maar hoe? wie weet raad?
 
Bij mijn weten moet je naar de website gaan van skynet en daar ergens inloggen, daar kan je een mailadres aanmaken.
 
ja ben gaan kijken maar moest eerst een account aanmaken Maar wacht op hun activatiemail vooraleer ik kan me aanmelden
 
amai die van belgacom had mij een nieuwe emailadres aangevraagd en gekregen en wat gebeurd er terug van die letters en cijfers zal eens bellen naar daar en eens goe van mijn oren maken? dus deze topic mag al afgesloten worden groeten
 
Een nieuwe account aanmaken is NIET nodig. Je hebt heb een alias nodig (fb12345@skynet.be=jou.naam@skynet.be).

Ga naar Belgacom, login in de: Mijn é-services, kies internet. Daar zie je 4 blokken namelijk: mijn verbindingen, mijn mailboxen, mijn gratis voordelen en mijn domeinnamen.
Je neemt 'Mijn Mailboxen' en klik op 'de é-mailadressen/aliassen beheren' (8-ste plaats), in het onderste gedeelte kunt ge ' jou.naam ' @skynet.be toevoegen.

Bij de aanvraag van een nieuwe account krijg je terug een : fc123456@skynet naam en een nieuw paswoord, welke onafhankelijk is van de eerste bv voor de dochter, ....

nog vragen stel ze ... gtrz wivy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan