emailprobleem op android tablet - prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvdw

Steunend lid
Vip Lid
Mijn echtgenote heeft een Medion tablet met android 4.2.2
Daarop staat standaard "E-mail" geïnstalleerd.
Binnen deze toepassing staat de map "Prullenbak" met daarin een aantal submappen die daar gekomen zijn in een poging om ze te verwijderen. Nu krijgen we deze mappen niet verwijderd. Ook de leraar van een cursus over Android heeft hiervoor geen pasklaar antwoord gevonden.
Is er iemand die ons kan helpen ?
 
Dank voor de verwijzing doch de mail client is niet gmail maar een andere (vast ge-pre-installeerde) mail.
Helpt het als ik het icoon omschrijf:
een omslag met een brief erin (zoals bij gmail) doch de brief is geel gekleurd en de tekst erop is het apestaartje (@).
Als ik de 3 puntjes aanklik (zoals verwezen in de link hiervoor) terwijl de map prullenbak geopend is krijg ik alleen "instellingen" te zien. Jammer, maar daar vind ik nog niet de oplossing.
 
Inderdaad, zo ziet het icoontje eruit. Zou de tablet van Medion een Nexus tablet zijn ? In ieder geval is deze email client vooraf geïnstalleerd.
En nu nog die vervelende sub-mappen wegkrijgen !
Dank voor de moeite tot hiertoe !
 
aangezien het een free ware app is zou je de versie die je nu gebruik ook kunnen verwijderen ..en de nieuwere installeren ...
*je zou indien mogelijk ook de oudere kunnen laten staan en gewoon de nieuwere op dezelfde plaats installeren ...

*je heb blijkbaar de beschrijving niet gelezen ! omdat je vraagt
cvdw zei:
Zou de tablet van Medion een Nexus tablet zijn ?
ook word er verwezen naar google play !
google play vereist dus een gmail account : kun je bijgevolge de ongewenste sub-mappen niet verwijderen via het gmail account ?
indien je op meer klikt dan zie je ook de prullenbak ...desgewenst verplaats jij eerst deze sub-mappen en nadat deze verplaatst zijn verwijder je ze ook definitief ..
 
In die toepassing staan vijf mappen:

- Postvak In
- Concepten
- Postvak Uit
- Verzonden
- Prullenbak

Welke submappen heb jij dan in de prullenbak steken en hoe zijn die er in terecht gekomen???

Ik gebruik dat progje al een jaar (2 accounts met elk dagelijks ongeveer 30 mailtjes) en ik heb nog nooit ergens een map of submap gezien.

De prullenbak ledigen is wel een werk van lange adem, zeker als je lang wacht. Elk mailtje in dat in de prullenbak zit aanvinken en dan op het icoontje van de prullenbak "klikken"
 
Gaat het hier om een account van Proximus? Mogelijks kan je op de site van de internet provider Uw mail checken en daar dan verwijderen.
 
zie hier hoe je de berichten definitief verwijderd die in de prullenbak aanwezig zijn ..
normaal gezien word de prullenbak 1x maandelijks geledigd indien dit ook ingesteld is ..
 
Dank voor de vele antwoorden.
Toch eventje dit nog:
De submappen zijn er vermoedelijk ingekomen door het switchen van email client waarin deze submappen aangemaakt werden toen de tablet nog vrij "nieuw" was (zeg maar dat er wat ge-experimenteerd werd). Ik herinner mij nog iets als dat de inhoud van de submap kon verwijderd worden maar de submap niet. De submappen zijn zelf aangemaakt geweest.

De map Prullenbak wordt heel regelmatig geledigd, maar die submapjes blijven daar hardnekking staan.

Is er een mogelijkheid om die mapjes te vinden via de file explorer ?
 
Gegroet aan alle helpers. Het probleem is opgelost dank zij de tip van Mik. De submapjes waren inderdaad aanwezig op de skynet server. Via webmail heb ik ze daar kunnen verwijderen.
Fantastisch forum is dit !!
 
Hopelijk stuur ik geen dubbel bericht.
Het probleem is opgelost dank zij de tip van Mik. De mapjes waren inderdaad aanwezig op de Skynet server en via webmail heb ik die kunnen verwijderen.
Fantastich toch dit forum !!
Nogmaals dank aan alle "helpers"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan