Eminent EM7075 HDMedia streamer geeft geen AVI weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Eminent EM7075 HDMedia streamer. Van de externe HD wil ik de AVI bestanden via de EM 7075 op de TV laten zien. Maar geeft de melding van dat het niet het juiste formaat is en geeft niets weer. Wie heeft hier ervaring mee.
 
Ik heb zelf de 7070 al een tijdje met een tera hd ingebowd en die speelt ze wel af (xvid heb ik zien staan de andere avi's weet ik niet wat voor soort ze zijn)... mss dat een firmware upgrade wat kan helpen maar kan het niet verzekeren.

.. and nijltje, thnx voor the links (y)
 
Ik heb zelf de 7070 al een tijdje met een tera hd ingebowd en die speelt ze wel af (xvid heb ik zien staan de andere avi's weet ik niet wat voor soort ze zijn)... mss dat een firmware upgrade wat kan helpen maar kan het niet verzekeren.

.. and nijltje, thnx voor the links (y)

Hoe kun je de firmware upgraden, hoe is de procedure
 
Nou, by mij via de hd, bij jouw zal moeten van een usb stick maar weet niet of er een voor je toestel beschikbaar is!, zie d'r namelijk nog niet een op de site van Eminent
anders kun je altijd contakt opnemen met de helpdesk.
Hij kan zowat alle formaten aan, ook avi dus de formaat van de eene film die je hebt is waarschijnlijk afwijkend:
Video:XviD (SD/HD), MPEG-1, MPEG-1/2(MP@HL), MPEG-4.2 (ASP@L5, 720P, 1Pt. GMC) WMV9 (MP@HL), H.264 (BP@L3, MP@L4.0, HP@L4.0 & L4.1), VC-1 (MP@HL, AP@L3), MKV, AVI, VOB, ISO, IFO, DVR-MS, ASF (WMV), MOV (MP4 codec), DAT (VCD/SVCD).
Audio:WMA, WMA Pro, AAC (MPEG 4), AC3 (Dolby), MP1/2/3, WAV, PCM, LPCM,FLAC.
Images: GIF (without animation), BMP (geen CMYK), JPEG, TIF/TIFF (only single page file), PNG
Subtitles: SRT, SUB (VobSub, Subviewer), SMI, SSA, ASS, DivX Subtitle, MKV (VobSub, SRT) subtitle
Playlists: PLS, M3U

Hier is de faq afdeling
 
Nou, by mij via de hd, bij jouw zal moeten van een usb stick maar weet niet of er een voor je toestel beschikbaar is!, zie d'r namelijk nog niet een op de site van Eminent
anders kun je altijd contakt opnemen met de helpdesk.
Hij kan zowat alle formaten aan, ook avi dus de formaat van de eene film die je hebt is waarschijnlijk afwijkend:
Video:XviD (SD/HD), MPEG-1, MPEG-1/2(MP@HL), MPEG-4.2 (ASP@L5, 720P, 1Pt. GMC) WMV9 (MP@HL), H.264 (BP@L3, MP@L4.0, HP@L4.0 & L4.1), VC-1 (MP@HL, AP@L3), MKV, AVI, VOB, ISO, IFO, DVR-MS, ASF (WMV), MOV (MP4 codec), DAT (VCD/SVCD).
Audio:WMA, WMA Pro, AAC (MPEG 4), AC3 (Dolby), MP1/2/3, WAV, PCM, LPCM,FLAC.
Images: GIF (without animation), BMP (geen CMYK), JPEG, TIF/TIFF (only single page file), PNG
Subtitles: SRT, SUB (VobSub, Subviewer), SMI, SSA, ASS, DivX Subtitle, MKV (VobSub, SRT) subtitle
Playlists: PLS, M3U

Hier is de faq afdeling

In ieder geval bedankt.
 
Als in nu de AVI(DV) bestanden die gemaakt zijn met Pinnacle omzet met AVS video converter naar AVI dan lijkt het of de kwaliteit minder wordt. Is dat juist

Je moet de zelfde dpi behouden, elke maal je die veranderd worden er puntjes bij geplaatst of weggedaan wat het beeld minder scherp maakt.
Dus alle waarden respecteren als je converteerd.

Van koyot soft ben ik wel tevreden, als het niet gaat probeer die eens.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan