Status
Niet open voor verdere reacties.
duizenden programma's te downloaden , tot uw harddisk overloopt indien nodig. Maar iets wat al lang schort komt maar niet klaar. Dus , wanneer is er eindelijk eens een 64bit adobe flash player voor IExplorer. Wanneer kan men eindelijk in Office 2010 terug synchroniseren met uw agenda en Iphone. Antwoorden als , installeer de 32 bit versie of downgrade naar office 2007 is recht evenredig als een BMW M5 in de garage hebben staan , en uw oude 316 nemen om rond te rijden .
 
natuurlijk weinig reactie, het was te denken , en oja adobe pdfmaker 9.0 werkt ook al niet samen met office 2010. met ander woorden , vanuit word kan je dus geen pdf maken . Jesus .. wat een troep . Hoe meer mogelijkheden , hoe minder men kan. ( ja ik ben gefrustreerd !! )
 
natuurlijk weinig reactie, het was te denken , en oja adobe pdfmaker 9.0 werkt ook al niet samen met office 2010. met ander woorden , vanuit word kan je dus geen pdf maken . Jesus .. wat een troep . Hoe meer mogelijkheden , hoe minder men kan. ( ja ik ben gefrustreerd !! )
Hoezo van Word geen pdf's maken? Download "SaveasPDFandXPS.zip" van Bill himself!
 
natuurlijk weinig reactie, het was te denken , en oja adobe pdfmaker 9.0 werkt ook al niet samen met office 2010. met ander woorden , vanuit word kan je dus geen pdf maken . Jesus .. wat een troep . Hoe meer mogelijkheden , hoe minder men kan. ( ja ik ben gefrustreerd !! )

Document "opslaan als" en dan kiezen voor pdf.
Werkt perfect met Adobe Acrobat 9.xx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan